קיריוס עקץ את ג'וקוביץ' ואמר: "הוא ונדאל לא מתקרבים לפדרר"

ניק קיריוס | Andy Cheung/Getty Images

האוסטרלי המשיך את העימות המתוקשר שלו עם הסרבי וכינה אותו 'עוף מוזר'. על שאלת הטניסאי הגדול בכל הזמנים: "רוג'ר הכי טוב בהיסטוריה. לפעמים הוא גורם לך להרגיש שאתה ממש גרוע בטניס"

(גודל טקסט)

אליפות אוסטרליה הפתוחה יצאה הלילה (בין ראשון לשני) לדרך ובכיר הטניסאים המקומיים, הלא הוא ניק קיריוס המוכר בתור "הילד הרע" של הענף, ניצל את הבמה לאחר שגבר בשלוש מערכות על פרדריקו פריירה כדי לעקוץ את נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל, בדגש על הסרבי.

מאז השערורייה שחולל ג'וקוביץ' כשארגן טורניר ידידות בעיצומה של מגפת הקורונה, בין קיריוס למדורג ראשון בעולם נוצרה "מלחמת מילים" בעקבות הביקורת שהאוסטרלי העביר על "נולה". לפני חודש נרשם פרק נוסף בעימות המתוקשר ביניהם כשקיריוס כינה את ג'וקוביץ' "שחצן" ברשתות החברתיות, ואתמול הסרבי הודה בפתיחות כי "מחוץ למגרש, אין לי הרבה כבוד כלפיו", בהתייחס כמובן לקיריוס.

"קראתי את ההערות שלו וזה מאוד מוזר בעיניי", אמר קיריוס אחרי הניצחון שלו הלילה, "אם הוא היה אומר שהוא לא מכבד אותי על המגרש, זה היה לגמרי הגיוני מבחינתי, כי אני מבין שהוא לא מסכים עם חלק מההתנהגויות שלי על המשטח בעבר. אבל במשחקים בינינו הייתי די אדיב כלפיו, לא ברור לי איך הוא יכול שלא לכבד אותי מחוץ למגרש. אבל נובאק הוא 'עוף מוזר', חתיכת טניסאי אבל גם אדם שחוגג ללא חולצה במסיבה בשיאה של מגפה עולמית, אני לא יכול להתייחס לאחד כזה ברצינות. זה הכי גרוע שיש מבחינתי".

נובאק ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'. ספג עוד עקיצה מקיריוס | WILLIAM WEST / Contributor

האוסטרלי גם סיפק את התשובה שלו לשאלה הגדולה בענף – מיהו הטניסאי הטוב ביותר אי פעם: רוג'ר פדרר, רפא נדאל או נובאק ג'וקוביץ'. "אני לא חושב שראינו מישהו כל כך דומיננטי לאורך הרבה זמן כמו שנובאק היה במהלך רצף הניצחונות הגדול שהוא עשה. רפא, עולם לא תראו מישהו כל כך דומיננטי על משטח אחד, הוא הכי טוב בכל הזמנים על חימר. אבל אני מאמין שרוג'ר הכי טוב בהיסטוריה. סט היכולות שלו והדרך שבה הוא משחק, הם טהורים", הסביר הטניסאי בן ה-25.

קיריוס המשיך: "מבחינת כישרון, נדאל וג'וקוביץ' אפילו לא מתקרבים לרוג'ר. רוג'ר שחט אותי פעם או פעמיים. לפעמים הוא גורם לך להרגיש שאתה ממש גרוע בטניס. אתה חושב 'אין לי מושג מה אני עושה כאן'. הוא הגדול ביותר בעיניי. אבל זה מצחיק, כי אני חושב שהוא לא הגדול ביותר בעידן שלו, כי מאזן 'הראש בראש' שלו עם נדאל לא מרשים".

רוג'ר פדרר
פדרר. הגדול בכל הזמנים? | Matthew Stockman/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי