ג'וקוביץ' ידע על מה הוא מדבר: מדבדב עלה לגמר אליפות אוסטרליה

דניל מדבדב
דניל מדבדב | DAVID GRAY / Contributor

הרוסי המרשים הביס את סטפנאוס ציציפאס בקלילות והעפיל לראשונה בקריירה למעמד היוקרתי, שם מחכה לו נולה שטען כי יריבו משחק את הטניס הטוב בעולם. בראשון: קרב ראש בראש על התואר במלבורן

(גודל טקסט)

לאחר שניצח את אסלן קארצב בחצי הגמר, נובאק ג'וקוביץ' הודה שדניל מדבדב משחק את הטניס הטוב בעולם בחודשים האחרונים. כנראה שהסרבי ידע על מה הוא מדבר, כי הרוסי שמדורג רביעי בעולם ושלישי בטורניר הרשים היום (שישי) מול סטפנאוס ציציפאס, העפיל לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה אחרי ניצחון חלק בשלוש מערכות והוא יפגוש את נולה בקרב על התואר.

זו הפעם השנייה בקריירה שמדבדב העפיל לגמר גרנד סלאם. כזכור, הוא הפסיד בגמר אליפות ארצות הברית לרפאל נדאל בחמש מערכות ב-2019. הרוסי, שמשחק פשוט נהדר בחודשים האחרונים ונראה בלתי עציר, יקווה לעשות צעד קדימה ולזכות בטורניר היוקרתי, אך מולו יתייצב ג'וקוביץ' שמאזנו באליפות אוסטרליה הפתוחה עומד על שמונה ניצחונות בשמונה גמרים.

מדבדב, המדורג 4 בעולם, איבד רק שתי מערכות באליפות הנוכחית והמאזן המדהים נשמר גם היום. אחרי מערכה כמעט מושלמת, במהלכה הצליח לשבור את ציציפאס פעם אחת, מדבדב ניצח 4:6. המערכה השנייה הייתה קלה והרוסי שבר פעמיים בדרך ל-2:6 חלק. עם פתיחת המערכת השלישית, מדבדב השיג את השבירה המיוחלת שוב ועלה ל-0:2 מהיר, אך ציציפאס החזיר עם שבירה ראשונה במשחק ועלה ל-3:4, אולם מדבדב עמד בלחץ והשיג 5:7 בדרך ל-0:3 במשחק.

דניל מדבדב
דניל מדבדב | DAVID GRAY / Contributor
דניל מדבדב, סטפנאוס ציציפאס
דניל מדבדב, סטפנאוס ציציפאס | Matt King / Stringer
סטפנאוס ציציפאס
סטפנאוס ציציפאס | PAUL CROCK / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי