לינה גלושקו ושביט קמחי זכו בטורניר הזוגות בפיוצ'ר נתניה

המנצחות לינה גלושקו, שביט קמחי והפינאליסטיות של פיוצ'ר נתניה יחד עם יו"ר איגוד הטניס, אבי פרץ, והמנכ"לית סיגל חדד | אתר רשמי, איגוד הטניס

הישראליות ניצחו בגמר 4:6, 2:6 את לינה נוסקובה ופאני אוסטלונד. בגמר היחידות ישחקו פאקה מול מוטאבדזיץ'. אוראל קמחי זכה בתחרות ITF בדרום אפריקה

(גודל טקסט)

שביט קמחי ולינה גלושקו זכו היום (שבת) בטורניר הזוגות של פיוצ'ר נתניה לנשים, המתקיים במועדון מכבי נתניה. הישראליות גברו בגמר 4:6 ו-2:6 על לינה נוסקובה הצ'כית ופאני אוסטלונד משבדיה תוך 57 דקות.

מחר ב-10:30 יתקיים גמר היחידות של הטורניר הבינלאומי (סך פרסים של 25,000 דולר בחסות "רב בריח" ובשיתוף עם עיריית נתניה). מתילדה מוטאבדזיץ' מבריטניה, שעלתה מהמוקדמות וגברה היום בחצי הגמר 0:6 ו-1:6 על פאני אוסטלונד השבדית, תפגוש את קלואה פאקה מצרפת (מדורגת 2) שניצחה 6:3, 6:7 ו-1:6 את אנה סופיה סאנצ'ז ממכסיקו. זוהי התחרות הראשונה מבין ארבע תחרויות בינלאומיות רצופות שיתקיימו בחודש הקרוב, שתיים לנשים ושתיים לגברים. בשבוע הקרוב יתקיים פיוצ'ר נשים נוסף, הפעם בקרית מוצקין.

הישג נוסף בסוף השבוע שייך לאוראל קמחי, אלוף ישראל לנוער הטרי, בתחרות ITF לנוער רמה 2 שהתקיימה בדרום אפריקה, לאחר שגבר בגמר 4:6 ו-3:6 על איליה סימקין הרוסי. קמחי (דורג 8 בטורניר), המתאמן אצל יונתן כרובני, ניצח ברבע הגמר את המדורג הבכיר בטורניר, לאו בורג, שהוא בנו של טניסאי העבר המפורסם ביורן בורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי