נבחרת רוסיה זכתה בגביע דייויס בפעם השלישית בהיסטוריה

בפעם השלישית, רוסיה זכתה בגביע דייויס | רויטרס

דניל מדבדב ניצח 6:7 (7), 2:6 את מארין צ'יליץ' וסידר לנבחרתו 0:2 על קרואטיה וזכייה ראשונה בתואר מאז 2006

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה מאז 2006 והשלישית אי פעם הצליחה נבחרת רוסיה לזכות היום (ראשון) בגביע דייויס. הרוסים עשו את זה לאחר 0:2 חלק על קרואטיה במדריד. אנדריי רובלב ודניל מדבדב המצוינים העניקו את הניצחון לרוסיה בצורה מרשימה מאוד.

שחקני נבחרת הדייויס של רוסיה
בפעם השלישית, רוסיה זכתה בגביע דייויס | רויטרס
דניל מדבדב טניסאי רוסי
דוואי דניל | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

דניל מדבדב (2, רוסיה) – מארין צ'יליץ' (30, קרואטיה) 6:7 (7), 2:6

בקרב בין שני טניסאים שזכו באליפות ארצות הברית הצליח הרוסי לנצח, השלים ניצחון חמישי בשבוע המשחקים בגביע דייויס וסידר לנבחרת הרוסית את הגביע שהיא כל כך ראויה לו. מדבדב ניצח בפעם השלישית בשלושה מפגשים את צ'יליץ' בתום משחק שהיה צמוד במערכה הראשונה, אבל הוכרע עם שתי שבירות רוסיות בשנייה.

אנדריי רובלב טניסאי נבחרת רוסיה
הביא את הנקודה הקריטית. רובלב | רויטרס

אנדריי רובלב (5, רוסיה) – בורנה גויו (279, קרואטיה) 4:6, 6:7 (5)

הטניסאי הקרואטי המפתיע הצליח לנצח באופן מדהים בכל משחקי היחידים שלו בטורניר הגמר של גביע דייויס, אבל הפעם היריב כבר היה קצת גדול עליו. גויו אמנם הפציץ 15 אייסים, אבל זה לא הספיק לו מול טניסאי איכותי כמו רובלב, שנזקק לשעה ועוד 33 דקות כדי להעניק לרוסים את ה-0:1 ולהשאיר את אפשרות ההכרעה לדניל מדבדב, שישחק מול מארין צ'יליץ'. רובלב השיג שבירה אחת שעשתה בשבילו את העבודה במערכה הראשונה. במערכה השנייה שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם למרות שלרובלב היו חמש נקודות שבירה במהלכה. בסופו של דבר הרוסי סגר את הסיפור בשובר שוויון.