מנמיך ציפיות? נדאל: "אני לא הפייבוריט לזכות ברולאן גארוס"

play
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי | GettyImages, Alex Pantling
סיכום השבוע בספורט העולמי, 20 במאי 04:38

"השור ממאיורקה" במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הגרנד סלאם בצרפת: "השאלה הגדולה היא אם אצליח לשחק ולהגן על הסיכויים שלי לזכות. עדיין כואב לי"

(גודל טקסט)

יממה אחרי שנערכה הגרלת הרולאן גארוס נקבע כי רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' יוכלו להיפגש כבר ברבע הגמר, הערב (שישי) התראיין "השור ממאיורקה" ובמהלך מסיבת העיתונאים אישר כי הוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים, ועל כן גם יצא בהצהרה: "אני לא חושב שאני הפייבוריט לזכות".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
מודע היטב למצבו או מנמיך ציפיות? נדאל | אימג'בנק GettyImages, Alex Pantling

נדאל, שבעוד שבועיים יחגוג את יום הולדתו ה-36, זכה ברולאן גארוס 13 פעמים – יותר מכל טניסאי אחר בהיסטוריה ומבלי שהפסיד אפילו פעם אחת בגמר בגרנד סלאם בצרפת – אבל הודה שהוא עדיין לא יודע כיצד יתמודד עם הכאבים מהם סובל ודיבר בפתיחות מלאה על סיכוייו לזכות בפעם ה-14.

"אני לא המועמד המוביל לזכות בתחרות והתוצאות האחרונות מראות את זה", אמר נדאל, "אבל זה משהו שמעולם לא הדאיג אותי. אף פעם לא חשבתי שאני הפייבוריט לזכות, תמיד הסתכלתי על מועמדים אחרים, אבל השנה אני בכלל לא חושב שאני המועמד המוביל לזכות, למרות שבאמת שאין לדעת מה יקרה".

כשנשאל על מצבו הבריאותי, לא התבייש לומר ש"השאלה הגדולה היא אם אצליח לשחק ולהגן על הסיכויים שלי לזכות בתחרות. עדיין כואב לי, אבל אני לא רוצה לדבר על מצב הרגל כל הזמן, למרות שאני מבין את זה אחרי מה שקרה ברומא. זו בעיה שאני חי איתה ועדיין אני כאן כדי לשחק טניס ולעשות את המקסימום. אם לא הייתי מאמין שיש לי סיכוי, לא הייתי כאן. לא הגעתי אחרי הכנה כמו שרציתי, אבל אני עדיין במקום הכי חשוב בקריירה שלי ואני יודע שבספורט הכל יכול להשתנות מהר מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי