דריה קסאטקינה: "רק רוצה שהמלחמה תיפסק, אבל אני חסרת כוח"

הטניסאית על המצב באוקראינה: "השחקניות לא מתאמנות כי מפציצים להן את המגרשים". כשנשאלה אם היא לא מפחדת, הרוסייה פרצה בבכי

(גודל טקסט)

אחרי הסרטון הראשון בו דיברה על היותה ביסקסואלית ועל ההומופוביה ברוסיה, עכשיו מתפרסם סרטון נוסף של דריה קסאטקינה. בסרטון הזה, בו המדורגת 13 בעולם מדברת עם ידיד שלה, היא מספרת על הכאב שלה בגלל המלחמה באוקראינה ובסופו של דבר גם נשברת ובוכה כיוון שהיא חוששת שלא תוכל לחזור לרוסיה.

"אני לא רוצה לשנות את הדעות של האנשים או משהו, רק להפסיק עם זה", אמרה קסאטקינה והתייחסה למלחמה, "בלי שום מחשבה, אני אעשה את כל מה שאני יכולה כדי לעצור את המלחמה הזו, אבל לרוע המזל זה בלתי אפשרי ואני חושבת שאתה מבין את זה. אנחנו לא יכולים להשפיע על זה, אנחנו אנחנו לא יכולים לשנות את האירועים שיתרחשו. זה גורם לך להרגיש חסר כוח, אתה מרגיש חסר כוח. ומי יכול לעשות משהו? אירופה לא יכולה לעשות שום דבר".

דריה קסאטקינה טניסאית רוסייה בוכה בזמן ריאיון
לא הצליחה לעצור את הדמעות. קסאטקינה | אתר רשמי, מתוך טוויטר

קסאטקינה המשיכה: "למה מצפים מדאשה קסאטקינה בת 25 שמשחקת טניס? אני טיפשה בטירוף. אני רוצה לשחק נגד שחקניות שיש להן אפשרות להתאמן ולהתכונן לטורנירים כמו שלי שיש כשאני לא צריכה לחשוב על זה שמפציצים מגרשים. אין להן לאן ללכת והן צריכות להתקשר לאקדמיות ולהגיד: 'היי, אנחנו יכולים להתאמן ולגור אצלכם?'. אני יודעת כמה חשוב זה שיש לך מקום ללכת אליו.

"לא משנה כמה גרוע את משחקת טניס או אם נפרדת מהחברה או החבר שלך, מה שקורה בחיים הפרטיים זה לא משנה כי את יודעת שתוכלי לחזור אל הבית שלך בסוף היום. אני לא יכולה לדמיין מה זה כשאין לך בית. לא שלא קנית בית, אלא שלקחו לך אותו, פשוט לקחו לך אותו".

בשלב הזה הידיד שאל את קסאטקינה: "את לא מפחדת שייקחו את הבית שלך אחרי ההצהרות שלך? זה לא עבר לך בראש? את לא מפחדת שפשוט לא תוכלי לחזור לרוסיה?". קסאטקינה השפילה את מבטה, נראתה עצובה מאוד וענתה: "כן, חשבתי על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי