דרים טים: דג'וקוביץ' ישתף פעולה עם פדרר, נדאל ומארי בגביע לייבר

ארבעת הגדולים ישחקו בצוותא בנבחרת אירופה, דג'וקוביץ' מודה: "זו הזדמנות היסטורית לשחק לצד יריביי הגדולים, ולא נגדם". מקנרו על העובדה שהסרבי לא ישתתף באליפות ארה"ב: "זה משוגע"

(גודל טקסט)

נובאק דג'וקוביץ' אישר היום (שישי) שהוא יצטרף לרפאל נדאל, רוג'ר פדרר ואנדי מארי כחלק מהנבחרת האירופית בגביע לייבר שייערך בלונדון. ארבעת הכוכבים, שביחד זכו ב-66 גרנד סלאמים, ירכיבו "נבחרת חלומות", וללא ספק מעין איחוד היסטורי: מדובר בארבעה מהגדולים שהיו, שהחזיקו במקום הראשון בעולם בסיום 18 השנים האחרונות.

דג'וקוביץ', שהשתתף לאחרונה בלייבר קאפ רק ב-2018, אמר שהוא שמח לשחק פעם אחת לצד יריביו הגדולים, ולא נגדם. "אני נרגש מאוד להצטרף לנבחרת של אירופה בלייבר קאפ, שאולם O2 בלונדון בחודש ספטמבר", הודיע נולה, "זו התחרות היחידה שבה אתה יכול לשחק באווירה קבוצתית, לצד חבר'ה שאתה בדרך כלל משחק נגדם. ההזדמנות להצטרף לרפא, רוג'ר ואנדי – שלושה מיריביי הגדולים אי פעם – תהיה הזדמנות נדירה ורגע היסטורי בענף".

הקבוצה של אירופה ניצחה בכל ארבע ההתמודדויות האחרונות בלייבר קאפ – שבמסגרתו ששת הטניסאים הכי טובים באירופה משחק מול ששה טניסאים מצטיינם משאר בעולם במשך שלושה ימים.

ביורן בורג, קפטן הנבחרת האירופית, הודה שהוא מאושר ונרגש: "לא יכולתי לדמיין אצלי בקבוצה כאלה ארבעה סמלים, שמשחקים ביחד בקבוצה אחת. אני יודע שהם עצמם מעריכים את ההזדמנות לשחק ביחד. אני חושב שעם נולה, רפא, רוג'ר ואנדי, הסיכויים שלנו לנצח די טובים". הטורניר ייערך בלונדון בין ה-23 ל-25 בספטמבר.

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, רוג'ר פדרר
"רגע היסטורי". שלושת הגדולים | אימג'בנק GettyImages
רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי
הפעם הם באותו צד | רויטרס

* אתמול נובאק דג'וקוביץ' נכלל ברשימת המשתתפים באליפות בארה"ב, אבל המארגנים הודיעו ש"נכבד את חוקי ארה"ב" בכל הנוגע למגבלות על הנכנסים למדינה והדרישה להתחסן נגד קורונה, כשהמשמעות היא ברורה: דג'וקוביץ' לא יוכל להשתתף בטורניר בגלל החלטתו שלא להתחסן.

ג'ון מקנרו האמריקאי אמר על ההחלטה: "זה משוגע, חייבים למצוא דרך שנובאק יהיה בפלאשינג מדו. איך יכול להיות שהוא לא יהיה שם? הוא הרגע זכה בווימבלדון, הוא אלוף ענק, הוא חייב להיות באליפות ארה"ב. אני לא מסכים עם ההחלטה שלו לא להתחסן, אבל אני מכבד אותה. הוא אחד השחקנים עם הגוף הכי בריא בסבב, והוא קפדן על כל דבר שנכנס לו לגוף. חייבים למצוא דרך לפתור את זה, קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי