אלקראס הופתע בגמר בהמבורג, רוד זכה פעם שנייה ברציפות בגשטאד

play
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס | רויטרס
קביטובה גברה על אוסטפנקו זכתה בטורניר איסטבורן 01:39

הספרדי הופתע על ידי מוזטי האיטלקי, שיכול היה לסגור עניין חמש פעמים קודם לכן. הנורבגי זכה בטורניר החימר בשווייץ אחרי שגבר 6:4, 6:7 (4), 2:6 על מתאו ברטיני

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברציפות – קספר רוד הוא אלוף טורניר גשטאד. הנורבגי שמדורג חמישי בעולם היה המדורג ראשון בטורניר והצליח לעמוד ברף הציפיות עם ניצחון בגמר על המדורג שני בטורניר, מתאו ברטיני. האיטלקי אמנם ניצח 4:6 במערכה הראשונה, אך רוד התאושש עם 6:7 (4), 2:6 במערכות הבאות בדרך לניצחון תוך שעתיים ו-36 דקות.

רוד ממשיך להיראות טוב על משטח החימר, לאחר שהשנה הגיע לגמר רולאן גארוס בו הפסיד לרפאל נדאל. אחרי שהכניע בגמר גשטאד את האיטלקי שזכה באותו טורניר ב-2018, רוד בן ה-23 סופר כעת את תארו התשיעית בקריירה, כאשר שמונה מהם הגיעו על החימר.

בגמר נוסף שנערך הערב (ראשון), קרלוס אלקראס הופתע בטורניר המבורג כאשר הפסיד 6:4, 6:7 (6), 6:4 בידי לורנצו מוזטי האיטלקי. הספרדי, שהיה המועמד מספר 1 לזכות בטורניר הגיע לא חד מספיק והפסיד במערכה הראשונה והיה על סף הפסד במערכה השנייה כשליריבו עמד בפני חמש נקודות טורניר, אך הוכרע בידי הלחץ ואיפשר לאלקראס להשוות.

במערכה שנייה מוזטי שוב הראה עליונות והפעם גם שמר על קור הרוח לקראת רגעי ההכרעה והשיג ניצחון מרשים בדרך להנפה. אלקראס המאוכזב פספס הזדמנות לתואר חמישי השנה.