"דג'וקוביץ' לא פושע, אנשים פשוט מאוהבים בנדאל ובפדרר"

טניסאי בכיר בסבב יצא להגנת הסרבי: "בניגוד אליהם, הוא אומר את מה שהוא חושב. הוא נותן כסף לשחקנים שמרוויחים מעט, ויסיים את הקריירה עם יותר תארי גרנד סלאם"

(גודל טקסט)

הסקנדל סביב נובאק דג'וקוביץ' באליפות אוסטרליה בתחילת 2022 פגע משמעותית בתדמיתו של הטניסאי הסרבי, שהושמץ לא מעט בשל היותו מתנגד חיסונים מהבולטים ביותר בעולם הספורט, דבר שמנע ממנו לשחק בגרנד סלאם במלבורן ובגללו "נולה" ייעדר גם מאליפות ארצות הברית שתיפתח בסוף החודש. עם זאת, לדג'וקוביץ' עדיין יש אוהדים רבים, כולל שחקנים בכירים בסבב ה-ATP. אחד מהם הוא פרנסיסקו סרונדולו הארגנטינאי, שיצא להגנתו של אלוף ווימבלדון.

סרונדולו בן ה-23, שמדורג במקום ה-25 בעולם, התארח בפודקאסט בארגנטינה וסיפר בהתלהבות שבמפגש הראשון שלו עם דג'וקוביץ', במהלך טורניר בלגרד אשתקד, הוא הופתע לגלות שהסרבי יודע עליו הכל וקיבל רושם שונה לגמרי מזה שהוצג: "אני לא רואה בנובאק פושע, האמת שההפך הוא הנכון. מה שקורה זה שהאוהדים מאוהבים בנדאל ובפדרר, בזמן שדג'וקוביץ' אומר את מה שהוא באמת חושב ולכן הוא אותנטי", טען סרונדולו.

הטניסאי הארגנטינאי פרנסיסקו סרונדולו
יצא להגנת דג'וקוביץ'. סרונדולו | אימג'בנק GettyImages, Julian Finney

הארגנטינאי גם חזה ש"נולה", המדורג שני בטבלת תארי הגרנד סלאם בכל הזמנים אחרי רפאל נדאל כשהספרדי כזכור עם 22 זכיות והסרבי עם אחת פחות, יסיים את הקריירה בפסגה: "בטוח שנובאק דג'וקוביץ' יעקוף את שניהם במספר תארי הגרנד סלאם. הוא הטניסאי שעוזר הכי הרבה לשחקנים שמדורגים נמוך ומרוויחים מעט, ומשחקים בטורנירי פיוצ'ר וצ'לנג'ר, בזה שהוא נותן להם כסף. הוא עד כדי כך טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי