פיצוץ בפנרבחצ'ה: הזרים התלוננו על אי קבלת שכר, הקפטן יצא נגדם

ז'ליקו אובראדוביץ'
ז'ליקו אובראדוביץ' | עדי אבישי

בטורקיה דווח כי חלק מהשחקנים פנו לארגון שחקני היורוליג בשל אי תשלום המשכורות מאז דצמבר ואף ביקשו להשתחרר מהחוזה כדי לעבור לספרד. ראש הקבוצה, מחמוטוגלו לא אהב את המהלך

(גודל טקסט)

עונת הכדורסל אמנם הסתיימה בליגה הטורקית וביורוליג, אולם בפנרבחצ'ה העניינים ממשיכים להסתבך. בטורקיה דווח היום (שישי) כי הזרים של הקבוצה מאיסטנבול פנו לארגון שחקני היורוליג בתלונה על כך שהמועדון לא משלם את שכרם, מה שעורר מחלוקת פנימית בקבוצה.

שמות המתלוננים לא פורסמו, אך בטורקיה נכתב כי מדובר בכאלה שלא מעוניינים להמשיך בקבוצה בעונה הבאה כיוון שאיבדו אמון במועדון וחלקם אף פנה להנהלה בבקשה להשתחרר מהחוזה במטרה לעבור לספרד, שם הוחלט לחדש את העונה. בתחילת החודש הנוכחי נודע כי שחקני פנרבחצ'ה לא קיבלו שכר מאז דצמבר. כידוע, פורוורד הקבוצה לואיג'י דאטומה מכהן כנשיא ארגון השחקנים ביורוליג. תלונות הזרים עוררו את כעסם של השחקנים המקומיים, כאשר על פי הדיווחים קפטן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו יצא נגד חבריו לקבוצה.

פנרבחצ'ה התייחסה לנושא בהודעה רשמית בה נכתב: "זוהי עובדה שהכנסות המועדון נפגע משמעותית בעקבות משבר הקורונה. זה נכון שתשלומי השכר של השחקנים הופסקו, אך ברצוננו להבהיר כי הבעיה תטופל בהקדם האפשרי".

מעבר לנושא השכר, מעל עתיד הקבוצה מרחף סימן שאלה גם מבחינה מקצועית, שכן המאמן ז'ליקו אובראדוביץ' עשוי לעזוב וכמוהו גם שחקנים בכירים כמו קוסטאס סלוקאס, ניקולה קאליניץ' ודריק וויליאמס.

סלוקאס. סוער בפנרבחצ'ה (אתר היורוליג)
סלוקאס. סוער בפנרבחצ'ה (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי