הפועל ירושלים ויתרה על הביתיות במשחק נגד איגוקאה

שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

באקט נדיר בספורט המקצועני, האדומים סיכמו עם הקבוצה הבוסנית על קיום שני המשחקים באולמה הביתי, בעיירה אלכסנדרובץ'. ההסברים בפנים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה היום (שלישי) על מהלך נדיר במפעלי הספורט הבינלאומיים: הקבוצה מהבירה ויתרה על הביתיות שלה במשחק נגד איגוקאה הבוסנית בליגת האלופות של פיב"א, כך ששני המשחקים בין האדומים לבינה יתקיימו בעיירה אלכסנדרובץ', ביתה של איגוקאה.

ישנן מספר סיבות לשינוי: ראשית, העובדה שההגעה למשחק החוץ כרוכה בשתי טיסות ונסיעה נוספת באוטובוס. לאור הוויתור של ירושלים על הביתיות, היריבה תשתתף עמה בהוצאות, דבר שיאפשר לאדומים לטוס ביסת צ'רטר מיוחדת במחיר מוזל. מעבר לכך, בהגעה לישראל היו נעוצות עלויות גבוהות עבור הבוסנים, זאת בנוסף לעובדה שכמעט ואין בעיר הבירה מלונות פתוחים, כאלה שהיו יכולים לאכלס את איגוקאה בכפוף לפרוטוקול הקפדני של ליגת האלופות.

המהלך נהנה מתמיכה של ליגת האלופות, שכזכור הפחיתה את מספר המשחקים בשלב הבתים כדי להתמודד באופן טוב יותר עם מקרי הידבקות בקורונה. הרעיון, כך נמסר מהפועל ירושלים, נולד כתוצאה מכך שמספר הטיסות ברחבי אירופה צומצם משמעותית בשבועות האחרונים והקושי הלוגיסטי להגיע מישראל וחזרה, הפך כמעט בלתי אפשרי.

עודד קטש ושחקניו היו אמורים לארח את הבוסנים ביום רביעי הבא (9/12) ולקיים את משחק החוץ ב-22 בחודש הנוכחי. כעת, משחק החוץ יישאר במועדו המקורי, כאשר יומיים לאחר מכן, ביום החמישי ה-24 בדצמבר, הפועל ירושלים תארח את משחק הבית שלה בבוסניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי