שאראס הוצג ונשאל על צירוף אפשרי של גאסול: "אנחנו עובדים"

שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס | ברצלונה

הליטאי ערך מסע"ת ראשונה כמאמן ברצלונה ("לא יכול לחכות להתחיל לעבוד, זוכר את הזכייה שלי כאן ביורוליג"), אך התחמק מהשאלה אם הסנטר ישוב לאחר שנים רבות ב-NBA

(גודל טקסט)

עידן חדש בברצלונה מתחיל. שרונאס יאסיקביצ'יוס (44), המאמן החדש של הקטלונים (העדיף את הצעתם על פני פנרבחצ'ה איתה היה במשא ומתן מתקדם), הגיע אתמול (ראשון) לברצלונה לאחר חופשה ביוון והיום הוצג רשמית בקבוצה במסיבת עיתונאים. מרתק לראות לאן יצעיד אחד המאמנים העולים בכדורסל העולמי את הספרדים לאחר ההצלחה הגדולה שלו בז'לגיריס קובנה.

"אנחנו ננסה לשלב כדורסל אטרקטיבי עם פרויקט מנצח", הצהיר המאמן החדש בברצלונה בפתח דבריו, "ננסה להעמיד סגל איכותי ביותר ואני בטוח שנצליח. זה נכון שהציפיות גבוהות, אבל אני אדם שדורש והשחקנים יצטרכו לעבוד קשה. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד, יש כאן שחקנים מצוינים ואני מצפה לכך".

יאסיקביצ'יוס , שעוד בימיו כשחקן נהג לספר שברצלונה היא העיר האהובה עליו מכולן, המשיך: "התחלנו לדון על האפשרות הזו בשבוע שעבר, הסגל שיש כאן מצוין ואנחנו רק בתחילת הדרך. אני לא חושב שקבוצה כמו ברצלונה יכולה לבחור תואר אחד שיותר חשוב מהשני, הדרישה היא לזכות גם באליפות וגם ביורוליג וזה אתגר נחמד. לעולם לא אשכח את הזכייה שלי עם ברצלונה וחשוב לי מאוד שנאצ'ו רודריגס שוב לצדי".

שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס | ברצלונה, אתר רשמי

כשנשאל אם פאו גאסול, שעזב את מילווקי באקס, עשוי להצטרף עליו ולחזק את הסגל, שמר הליטאי על עמימות: "אנחנו עובדים, זה כל מה שאני יכול לומר. אתם יודעים עד כמה אני אוהב את פאו".

בראיון בערוץ הטלוויזיה של המועדון עוד קודם לכן אמר שאראס: "אני בסדר גמור, נרגש ורוצה להתחיל. אנחנו בקשר טלפוני בימים האחרונים, כולם מתלהבים להתחיל אתגר חדש. יש לי הרבה רגשות כלפי קובנה, היה לי מאוד נוח שנים בשנים האחרונות וכעת אני שמח מאוד להגיע לבארסה, אחת הקבוצות הטובות בעולם אם לא הטובה ביותר, עלינו להתחיל לעבוד בהתלהבות מצד אחד אבל להתקדם לאט. אני עובד מדי יום ורוצה לראות מה קורה. הקבוצה טובה, יש לנו סיכויים טובים לזכות בתארים".

כזכור, המאמן שיחק בברצלונה במשך ארבע שנים (2000-2003 ו-2012-13) וזכה איתה ביורוליג. הספרדים לא זכו בתואר הנכסף כבר עשור והם יקוו שכוכב העבר, שבין השאר זכה גם עם מכבי תל אביב ביורוליג, יצעיד אותם בחזרה לתואר אלופת אירופה.

שאראס. להוט להתחיל | ברצלונה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי