דורסי לפני צסק"א: "אנחנו לא מודאגים". 2,000 אוהדים יגיעו למשחק

טיילר דורסי | דני מרון

בצל הידבקות שלושה משחקני היריבה, מכבי ת"א תעלה הערב (20:00) למשחק יורוליג במוסקבה. בראיינט: "קיבלנו החלטה לשחק במהלך הקורונה ונעמוד בה". שמעון מזרחי יפספס משחק באירופה לראשונה מזה 52 שנים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 20:00) למשחק היורוליג השני שלה העונה, כשתתארח אצל צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור השני, יותר מחצי שנה אחרי משחקה האחרון מחוץ לישראל. בכפוף להחלטת היורוליג, הקבוצה הרוסית רשאית להכניס קהל למגה-ספורט ארנה ולכן במשחק צפויים לצפות לפחות 2,000 אוהדים.

הצהובים, שניצחו את אלבה ברלין במחזור הראשון, הגיעו למוסקבה אמש בטיסה ישירה ופרטית בה נסעו רק אנשי הקבוצה, ללא היו"ר שמעון מזרחי שהחליט להישאר בישראל ולא לסכן את עצמו, זאת לאחר ששלושה משחקני צסק"א נמצאו חיוביים לקורונה לפני מספר ימים. בכך, מזרחי ייעדר ממשחק של הקבוצה בזירה האירופית לראשונה ב-52 שנותיו במועדון.

כזכור, השחקנים שנדבקו בצד האדום הם ניקולה מילוטינוב, יאניס סטרלניקס וסמן אנטונוב, לגביהם צסק"א הודיעה אתמול רשמית כי לא יוכלו ליטול חלק בהתמודדות. בשל המצב, אנשי מכבי תל אביב יימנעו ממגע עם שחקני היריבה והצוות שלה עד לתחילת המשחק עצמו.

לפני ההמראה לרוסיה, טיילר דורסי התייחס לסכנת ההידבקות הקיימת במשחק: "אנחנו טסים במטוס משלנו, נשארים שם ללילה אחד ועוזבים מיד אחרי המשחק, כך שאנחנו לא מודאגים כי אנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות". הגארד דיבר על כך שהקבוצה מנסה להתחבר תוך כדי תנועה: "כרגע יש לנו רק משחק אחד בשבוע, אז אנחנו עושים יותר אימונים מאשר במהלך עונה רגילה וזה עוזר לנו לייצר כימיה ולהכיר אחד את השני. גם המשחקים יעזרו לזה ונמשיך להשתפר ביחד. זו עדיין תחילת העונה והמשחקים האלה לא ישנו הרבה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח".

על התנאים בהם יתקיים המשחק בצל המגפה אמר דורסי: "עשינו את זה במשך החודשיים האחרונים של העונה הקודמת ורוב החבר'ה התגברו על זה מנטלית ופיזית, כך שאני חושב שאנחנו מוכנים. התרגלנו לזה".

גם אלייז'ה בראיינט נשמע לא מודאג מהסיטואציה: "לקחנו החלטה לשחק במהלך הקורונה עוד כשחזרנו לישראל בפעם הקודמת ונעמוד בה. עכשיו כשאנחנו כאן, אנחנו מרוכזים בכדורסל. אם הם חולים, הם חולים ואם לא, אז לא. אנחנו נוסעים לשם להתרכז בכדורסל".

בראיינט דיבר גם על הסגל החסר של היריבה ועל התיאום המתפתח בצד הצהוב: "אנחנו נשחק נגד איזו קבוצה שהם יעמידו ממול. נתכונן ליריבה הכי חזקה שיש. הם לובשים מכנסיים בדיוק כמונו. מבחינתנו, אנחנו מרגישים מאוד מחוברים על המגרש. כמובן שלא היה לנו קדם עונה, אז עם הזמן נתאים את עצמנו יותר האחד לשני".

מזרחי. יפספס משחק ראשון אחרי 52 שנים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי