האנטר בספק גדול, ג'ונס: "הוא שחקן חשוב, יהיה מאוד קשה"

אות'לו האנטר | אנאדולו אפס

מכבי ת"א תארח את ז'לגיריס למשחק קריטי מבחינתה, הסנטר ערך רק אימון אחד בשבוע האחרון וצפוי להיעדר. הרכז: "לא הייתי אומר שחייבים לנצח". ווילבקין: "אסור שיהיו לנו מעידות בדקות האחרונות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי) למשחק ביתי נגד ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור השמיני ביורוליג, כשבמאזנה שני ניצחונות בלבד לעומת חמישה משחקים ולאחר שהפסידה בשני המחזורים האחרונים וגם בצמד משחקי הבית האחרונים. הצהובים יודעים כי הפסד לליטאים עשוי לסבך אותם בענק, שכן בשבוע הבא מחכים להם משחקי חוץ נגד ריאל מדריד ו-ולנסיה.

אלא שלמפגש עם ז'לגיריס, שפתחה את העונה נהדר עם חמישה ניצחונות משבעה משחקים ומדורגת במקום השני המפתיע, האלופה הישראלית מגיעה עם סימן שאלה משמעותי לגבי הסגל: אות'לו האנטר נמצא בספק גדול כיוון שרק אתמול הוא חזר להתאמן אחרי שבוע, בשל הסחרחורות מהן סבל לאחר פגיעת הראש במשחק נגד אנאדולו אפס. היעדרות של האנטר תשאיר את המאמן יאניס ספרופולוס עם שחקן אחד בלבד בעמדה 5 – אנטה ז'יז'יץ', שעליו היווני סמך פחות ברגעי ההכרעה עד כה, בגלל כבדות הרגליים שלו בהגנה.

"אנחנו לא מודאגים", אמר סקוטי ווילבקין על כך שקבוצתו צפויה לעלות עם סגל קצר, "זה קרה לנו במשחקים הקודמים. זה לא חדש ולא שונה. פשוט צריך למצוא את הדרך לנצח משחקים שהיינו יכולים לנצח, כמו אלה שהיו במחזורים הקודמים. אלו מעידות קטנות בהגנה ובהתקפה, צריך לתקן אותן ולהשיג ניצחון". כריס ג'ונס הוסיף על חסרונו הצפוי של האנטר: "יהיה מאוד קשה. הוא חשוב מאוד, בעיקר הגנתית ואנחנו מקווים שהוא יחזור כמה שיותר מהר, אבל שחקן אחר יצטרך להתעלות".

ווילבקין. משחק קריטי לצהובים | דני מרון

בכל פעם שפתיחת העונה המקרטעת של הקבוצה עולה על הפרק, במכבי תל אביב מסבירים כי ההפסדים היו כולם בתוצאות צמודות ונגד קבוצות חזקות. הערב הצהובים יקוו להראות שהפיקו את הלקחים, במיוחד אם המשחק יוכרע בדקות הסיום: "אין משהו יוצא דופן שאנחנו צריכים לעשות", הסביר ווילבקין, "פשוט להוציא לפועל יותר טוב בשני הצדדים של המגרש. אסור שיהיו לנו מעידות בדקות האחרונות, כי שם המשחק מוכרע. האגרסיביות שלהם? אנחנו נצטרך להיות יותר אגרסיביים". ג'ונס אמר: "אני מקווה שהמשחקים הקודמים עזרו לנו להשתפר ולימדו אותנו מה צריך כדי לנצח משחק צמוד".

למרות שמדובר במשחק קריטי מבחינת הקבוצה, ג'ונס שידר רוגע: "לא הייתי אומר שיש בנו תחושת דחיפות. אנחנו יודעים שיהיה קרב קשה אבל לא הייתי אומר שאנחנו חייבים לנצח, אם כי זה יהיה טוב מאוד עבורנו, במיוחד נגד אחת הקבוצות הטובות עד כה ואחרי שהפסדנו במשחקים האחרונים. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה כרגע, לא שמים לב לניצחונות או הפסדים. פשוט נמשיך להילחם בשביל להשתפר כקבוצה".

ג'ונס. מכבי ת"א תסתדר בלי האנטר? | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי