פנאתינייקוס בתלונה ליורוליג: "השופטים עלו לנו בניצחון על ריאל"

יואניס פפאפטרו, נמניה נדוביץ' | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

המועדון היווני הפיץ מכתב בו תקף את אנשי המשרוקית במשחק שהסתיים בהפסד 97:93 לבלאנקוס: "מוכרחים להגיב לטעויות המשמעותיות שבוצעו. אירוע מביש שפוגע לא רק בנו, אלא בכל הכדורסל האירופי"

(גודל טקסט)

זעם גדול בפנאתינייקוס אחרי ההפסד לריאל מדריד אתמול (שלישי). הירוקים מאתונה, שפתחו את העונה בצורה לא מוצלחת, הצליחו לגרור את הבלאנקוס לשתי הארכות במשחק שנערך באתונה, אולם נכנעו 97:93. הבוקר המועדון הפיץ מכתב בו פנה להנהלת היורוליג בתלונות קשות על השיפוט במשחק, וטען כי אנשי המשרוקית עלו לקבוצה בניצחון.

"בתחילת העונה, עם חילופי ההנהלה בפנאתינייקוס, התחייבנו לנסות ולשקם את היחסים שלנו עם היורוליג, תוך שמירה על האינטרסים של המועדון וההיסטוריה שלו", לשון המכתב. "עד היום פעלנו לפי עקרון זה, על אף שאולצנו לעשות נסיעה לא נחוצה לצרפת, למרות הספקות שהטילה היורוליג בממשלת יוון בנוגע לממשלת יוון וחרף המענה הלא הולם להצעות שלנו בנושא בריאות השחקנים, שאומצו מספר שבועות אחרי שהוצעו על ידינו".

עוד מסרו היוונים: "עם זאת, בהמשך לטעויות המשמעותיות שבוצעו על ידי השופטים במשחק שלנו אתמול נגד ריאל מדריד, שעלו לנו בניצחון, אנו מוכרחים להגיב ולכבד את ההיסטוריה של המועדון, האוהדים שלו ונותני החסות שלנו. לצערנו, לאור הדרך בה התפתח המפעל בשנים האחרונות וההגבלות שנוצרו כתוצאה מכך, אין דרך אחרת להגיב אלא בתלונה רשמית בכתב".

הנהלת הירוקים הוסיפה: "אתם מבקשים מאיתנו לתמוך במוצר ולהביא אנשים וספונסרים למפעל, אבל במשחק בין שתיים מהקבוצות הכי גדולות באירופה, שאמור להיות חגיגת כדורסל, חלק מהאנשים לא עמדו בציפיות ולא כיבדו את ההיסטוריה של שני המועדונים. אירועים מבישים שכאלו רק יכולים להוביל לתוצאות הפוכות".

"בתור מועדון שתמיד יהווה עמוד תווך בכל תחרות שבה ישתתף, אנו מצפים מכולם לכבד את ההיסטוריה שלנו, האוהדים והתרומה שלנו לכדורסל האירופי בכלל. התנהגויות שכאלה פוגעות לא רק בפנאתינייקוס, אלא בכדורסל האירופי כולו, שהמועדון שלנו משמש כשגריר בכיר שלו כבר עשורים. תהיו בטוחים שלכל דבר אחר יש סוף, אבל פנאתינייקוס תהיה כאן לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי