קפאה ברבע השלישי: ברצלונה הפסידה 90:77 לבאיירן מינכן

ווייד באלדווין | Christina Pahnke/Euroleague Basketball via Getty Images

למרות שהובילו בירידה למחצית, הקטלונים קלעו 10 נקודות בלבד ברבע השלישי ורשמו הפסד שלישי ברצף ביורוליג. באלדווין חגג עם 29 נקודות. צסק"א ניצחה 91:87 אץ מילאנו לאחר הארכה, ג'יימס הצטיין

(גודל טקסט)

חלק מהקבוצות אמנם לא הספיקו לקיים את כל המשחקים בעקבות בעיות קורונה כאלה ואחרות, אך הסיבוב הראשון ביורוליג יינעל הערב (רביעי) סופית עם ארבעה משחקים. בראשון מביניהם, פרנבחצ'ה גברה בקלות על וילרבאן באיסטנבול. לאחר מכן, באיירן מינכן רשמה ניצחון גדול על ברצלונה. בנוסף, הכוכב האדום ניצחה את פנאתינייקוס. יום המשחקים ננעל במשחק מהנה במיוחד – צסק"א מוסקבה ניצחה 87:91 את מילאנו לאחר הארכה.

באיירן מינכן – ברצלונה 77:90

שתי מחציות שמספרות סיפור שונה. אחרי שהפסידה למכבי ת"א ואנאדולו אפס, ברצלונה הגיעה למשחק היום במינכן על מנת לקטוע את הרצף שנוצר, ועד הירידה להפסקה היא בהחלט הייתה שם. אלכס אברינס וקורי היגניס הובילו את הבלאוגרנה ליתרון 43:45 אחרי שני רבעים של כדורסל, אך במהלך החצי השני הקבוצה של שאראס פשוט קפאה על המגרש, ובמיוחד ברבע השלישי, שנגמר ב-10:27 לבווארים. מי שניצל את המצב של הספרדים במיוחד הוא ווייד באלדווין, אשר צלף 29 נקודות במשחק והנחיל ליריבה הפסד שלישי ברצף.

שאראס מאוכזב. ברצלונה קפאה ברבע השלישי | Christina Pahnke/Euroleague Basketball via Getty Images

מילאנו – צסק"א מוסקבה 91:87

בזמן שמרבית הקבוצות ביורוליג חוות עליות וירידות בעקבות מציאות הקורונה, נראה שצסק"א מוסקבה בשלה. אלופת אירופה המכהנת לא טעמה את טעם ההפסד במפעל היוקרתי של אירופה מאז אוקטובר, וגם הערב, לאחר משחק מותח והארכה במילאנו, היא הצליחה לצאת עם ה-W.

האיטלקים בהחלט היו שם בכל דקות המשחקאחרי 17:17 בתום רבע ראשון של כדורסל, הקבוצה של אטורה מסינה נעצרה מעט לקראת המחצית, כשבשיא הרוסים הובילו ב-8 נקודות הפרש, זאת בעקבות יכולת טובה של מייק ג'יימס ויוהנס ווגמן. בסיום המשחק נרשמה דרמה גדולה כאשר קייל היינס מלקולם דילייני קבעו שוויון 80:80 ושלחו את המשחק לחמש דקות נוספות, אך בסופו של יום, הרוסים יצאו עם הניצחון.

מייק ג'יימס | Giuseppe Cottini/Euroleague Basketball via Getty Images

פנרבחצ'ה – וילרבאן 59:81

בדומה למכבי תל אביב, הטורקים נמנים בין הקבוצות הגדולות שחוות עונה מאכזבת עד כה, אך הערב איגור קוקושקוב ושחקניו רשמו ניצחון שני ברציפות. הצרפתים הפסידו בפעם השנייה בשני המשחקים האחרונים ובניגוד לפנר, במקרה שלהם קשה לדמיין קאמבק שיסתיים בהעפלה לפלייאוף בסיום העונה הסדירה. וילרבאן הצליחה לפתוח פער של שמונה נקודות במהלך הרבע הראשון, אבל החבורה מאיסטנבול נכנסה לעניינים ככל שהמשחק התקדם וברבע השלישי עצרה את היריבה על 10 נקודות בלבד, בדרך ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום. יאן וסלי ומרקו גודוריץ' בלטו עם 16 נקודות כל אחד עבור המנצחת, דייויד לייטי תרם 11 בצד המפסיד.

יאן וסלי | Tolga Adanali/Euroleague Basketball via Getty Images

הכוכב האדום בלגרד – פנאתינייקוס 71:74

האדומים-לבנים חזרו לנצח, הנחילו לחבורה מאתונה הפסד שני רצוף ועלו על חשבונה למקום ה-15 בטבלה. פנאתינייקוס פתחה ב-0:6 מהיר, אולם הסרבים נכנסו לקצב והספיקו לעלות ליתרון בן תשע נקודות עוד ברבע הראשון. החל מאותה נקודה הכוכב האדום הובילה עד לשלהי הרבע הרביעי, אלא שיואניס פאפאטרו להט וקלע 16 מתוך 20 הנקודות שלו במשחק כולו במהלך 10 הדקות האחרונות, כולל ריצת 0:9 אישית שהחזירה את היוונים לשוויון אחרי שכבר פיגרו ב-17 נקודות. לצערו, זה לא הספיק לירוקים ושחקני ליגת העל לשעבר, ג'וני אובראיינט וקורי וולדן, סגרו עניין מקו העונשין. וולדן סיים כקלע הבולט בכוכב האדום עם 17 נקודות, קינו קולום סייע לו עם 13. נמניה נדוביץ' בלט לצד פאפאפטרו בצד היווני, עם 16 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי