מיצ'יץ' הוביל את אנאדולו לניצחון בברצלונה, גם צסק"א הפסידה

וסיליה מיצ'יץ' | Javier Borrego / Europa Press Sports via Getty Images

הסרבי קלע 26 נקודות והנחיל למוליכה את הפסדה השביעי העונה, 88:86 למרות 24 נקודות של מירוטיץ'. במקביל, הרוסים שבמקום השני נכנעו 105:103 מטורף בוולנסיה לאחר שתי הארכות, חרף 37 נקודות של ג'יימס ששב מהשעיה

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם שני משחקים. כידוע, המשחקים בין מכבי תל אביב לחימקי מוסקבה ובין ז'לגיריס לכוכב האדום נדחו, וכך יצא שמרבית משחקי המחזור ייערכו מחר. ממה שכן נערך הערב, זכינו לשתי דרמות ענקיות: אנאדולו אפס ניצחה 86:88 בברצלונה ו-ולנסיה הדהימה את צסק"א מוסקבה עם 103:105 לאחר שתי הארכות!

ברצלונה – אנאדולו אפס 88:86

אחרי שישה ניצחונות רצופים, הפסד שביעי העונה למוליכת היורוליג. בתום משחק צמוד נגד אנאדולו אפס, מי שנחשבה לטוענת לכתר בעונה שעברה שהגיעה לסיומה מבעוד מועד ובשבועות האחרונים נכנסת לעניינים, ניצחו הטורקים 86:88 אדיר, במשחק בו

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל הקטלונים לא הצליחו לעצור את וסיליה מיציץ' שקלע 7 מ-9 זריקות מהשדה וסיים עם 26 נקודות וגם מסר 5 אסיסטים, במשחק בו שיין לארקין קלע היה סולידי וסיים עם 19 נקודות (8 מ-8 מהקו, 3 מ-9 לשלוש). מנגד, ניקולה מירוטיץ' קלע 24 נקודות עבור המקומיים, אבל התקשה לקבל סייע והקלעים המובילים אחריו היו ברנדון דייויס עם 14 נקודות וקורי היגינס עם 12.

ניקולה מירוטיץ' | Javier Borrego / Europa Press Sports via Getty Images

ולנסיה – צסק"א מוסקבה 103:105 (לאחר שתי הארכות)

במקביל לטירוף בקטלוניה, דרמה אדירה על אדמת ספרד נרשמה גם בוולנסיה – שם המקומיים הנחילו הפסד גם לסגנית המוליכה צסק"א מוסקבה, במשחק שהוכרע רק אחרי 50 דקות, משמע שתי הארכות!

לצסק"א מוסקבה זה הפסד שני ברציפות והיא פספסה הזדמנות לחזור לפסגה, אחרי שג'יימס החטיא מחוץ לקשת עם הבאזר גם בסיום ההארכה הראשונה וגם בסיום ההארכה השנייה. הבעיה של צסק"א הייתה שהיא איבדה יתרון די מבטיח בדקות הסיום.

מייק ג'יימס חזר מהשעיה והציג משחק ענק נעצר על 37 נקודות (אמנם קלע רק 4 מ-15 לשלו) ולזכותו היו גם 7 אסיסטים והוא גם זכה לסיוע של ויוהאנס פויגטמן שקלע 19 נקודות וקטף 9 כדורים חוזרים, אבל זה לא הספיק מול 22 נקודות שקלעו כל אחד מכוכבי העטלפים, ניקולה קליניץ' וקלמן פרפליץ.

מייק ג'יימס | Juan Navarro/Euroleague Basketball via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי