שאראס ובארסה דרסו את ז'לגריס, אנאדולו הביסה את אולימפיאקוס

שאראס | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

הכוכב של הטורקים כיכב ב-53:76 הקליל על היוונים. דאבל דאבל של שבד לא הפסיק לחימקי שהפסידה 89:67 לבאסקוניה. הליטאי ניצח את האקסית, היגינס קלע 19 נקודות

(גודל טקסט)

פרט למשחקה של מכבי תל אביב נגד מילאנו, התקיימו היום (חמישי) שני משחקים מוקדמים ביורוליג כאשר באסקוניה טיילה מול חימקי האחרונה בדרך לניצחון שלישי ברציפות, בעוד אנאדולו אפס דרסה אולימפיאקוס המרוסקת. מאוחר יותר שאראס יפגוש עם ברצלונה את האקסית ז'לגיריס קובנה.

אנאדולו אפס – אולימפיאקוס 53:76

הקבוצה הטורקית רשמה הערב ניצחון שלישי ברציפות בזכות 21 נקודות של שיין לארקין, שעזר לאנאדולו לעלות למקום השישי. אחרי מחצית צמודה יחסית, אנאדולו יצאה לריצה והגדילה את ההפרש עד שהגיע לשיאו ל-25 הפרש, והיוונים נותרו ללא תגובה. בראיינט דאנסטון הוסיף 16 נקודות לזכות המנצחת, 10 נקודות של יאנוליס לרנצאקיס לא הספיקו מנגד.

חימקי – באסקוניה 89:67

ביישורת האחרונה של העונה באסקוניה עדיין לא ויתרה על מקומה בשמינייה הראשונה והשיגה הערב ניצחון קליל על נועלת הטבלה חימקי שממשיכה להתרסק עם הפסד 15 ברציפות. את רשימת הקלעים הוביל דווקא אלכסיי שבד עם 16 נקודות לצד 10 אסיסטים, יוסופה פול כיכב בצד המנצח עם 14 נק' ו-9 ריבאונדים.

ז'לגריס – ברצלונה 86:62

במשחק שנעל את יום המשחקים, שאראס פגש את האקסית מליטא והשיג ניצחון קליל (16 העונה ביורוליג) ושמר על המקום הראשון סיבוב נוסף. היגינס קלע 19 נקודות, אריאולה הוסיף 16 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי