קוואי לאונרד הגיע לדיסניוורלד ונכנס לבידוד

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images)

כוכב לוס אנג'לס קליפרס, שלא הצטרף לחבריו לטיסה לאורנלדו בשבוע שעבר מסיבות אישיות, ישהה בבידוד בימים הקרובים לפני שישוב לפרקט

(גודל טקסט)

קוואי לאונרד הגיע לאורלנדו, פלורידה, נכנס לבידוד ויצטרף לאימוני לוס אנג'לס קליפרס וכמובן למשחקי הקבוצה בשבועות הבאים בדיסניוורלד, שם תימשך עונת 2019/20 ב-NBA.

המאמן דוק ריברס אישר שהכוכב הגיע בשבת למתחם, אחרי שמסיבות משפחתיות לא הצטרף לקבוצה כשזו המריאה לאורלנדו ביום רביעי ובכך יצר שמועות שהותירו את אוהדי הקליפרס בחשש.

"קוואי כאן והוא ינהג לפי הפרוטוקול לפני שיצטרף אלינו", הבהיר ריברס והמשמעות היא שקוואי יישאר בבידוד ביומיים הבאים. לרשות ריברס, אגב, עומד סגל מלא לקראת חזרת הליגה בסוף החודש ולמשחקי האימון שיחלו בעוד עשרה ימים עם דרבי נגד לוס אנג'לס לייקרס, מכיוון שלאונרד התאושש מהבעיות מהן סבך בברך וגם פול ג'ורג' השכיח את הניתוח שעבר בכתף עוד בקיץ שעבר.

ריברס למעשה סיפר לאחרונה כי ארבעת חודשי הפגרה המאולצת בעקבות הקורונה רק הטיבו עם ג'ורג' ועם שאר שחקני הסגל: "אני עוד לא יודע איך אנהג עם קוואי, אבל אני חושב שכולם בריאים במאת האחוזים וזה דבר נהדר. במחנה האימונים בתחילת השנה לא היה לנו את ג'ורג' ועכשיו הוא כאן איתנו, גם קוואי בריא ואין לנו מישהו פצוע בימים אלה. מקווה שזה יימשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי