רוביו סיפר שהחלים מקורונה: "הרגליים והריאות מרגישות את זה"

ריקי רוביו | Christian Petersen/Getty Images

הרכז הספרדי של הסאנס העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-8.9 אסיסטים למשחק, חשף את סיבת היעדרותו מהאימונים: "רוצה לעזור לקבוצה ובמקביל לחשוב על הבריאות שלי". נראה שלא ישחק הלילה נגד הג'אז. גם ביינס חלה

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

בארה"ב כבר לא יכולים לחכות לשובה של ליגת ה-NBA, כשמשחקי הכנה ראשונים נערכו כבר אתמול (רביעי), התקווה הגדולה, כמובן, היא שחידוש העונה יעבור בשלום. בינתיים, ריקי רוביו (29) , רכז פיניקס, חשף במסיבת העיתונאים כי סבל מקורונה ועל כן נעדר מהאימונים – אך בשעה טובה הוא החלים. רוביו עמד בכל הפרוטקולים הנחוצים, שהה בידוד וחזר להתאמן עם הקבוצה ביום שלישי שעבר במתחם דיסניוורלד. כזכור מדובר בשחקן השני שנדבק בקבוצה שכן הראשון היה הסנטר האוסטרלי ארון ביינס שעדיין מתאושש.

מדובר בחדשות טובות עבור הסאנס שכן רוביו העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-8.9 אסיסטים לפני הפגרה הכפויה. קבוצתו שמדורגת 13 במערב מקווה להשתחל לפלייאוף שכן המאזן שלה כרגע הוא 26:39. נראה שהמשימה תהיה קשה מאוד.

"אני מרגיש טוב, אני בריא", אמר רוביו, אך הוסיף – "כשאני חוזר לשחק, עכשיו, אחרי שלושה-ארבעה שבועות, אני מרגיש את זה – הריאות, הרגליים, הזרועות. עליי לעבוד קשה, לתת את המיטב לקבוצה ובמקביל לחשוב גם על הבריאות שלי כמובן. אעשה שלושה או ארבעה אימונים לפני שאשחק. אלך יום אחר יום ואראה איך אני מרגיש".

בכל מקרה, נוכחותו של רוביו, שעבר בדיקת קורונה נוספת ותוצאותיו נמצאו שליליות כמו שאר 346 השחקנים במתחם – מוטלת בספק במשחק ההכנה הלילה נגד יוטה ג'אז. נראה שהאפשרות הריאלית יותר היא שיישחק נגד וושינגטון וויזארדס ב-31 ביולי.

ביינס, מנגד, אמר בשיחת וידאו שהוא אמור לשוב לאט-לאט, לאחר שהיה לו לא פשוט להתמודד עם הוירוס. כעת הוא מתחיל להרגיש טוב יותר כמו אשתו ושני ילדיו שהיו אף הם חיוביים אך התסמינים שלהם היו מינימליים מאוד.

ריקי רוביו
ריקי רוביו. גם בספרד שמחו על הבשורות | Lintao Zhang/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי