התגובה הוויראלית של מנהל יוסטון רוקטס לחמישייה של דנבר נאגטס

דנבר נאגטס חוגגים
דנבר נאגטס חוגגים | AFP

דריל מורי התבדח על ההרכב הגבוה במיוחד עמו עלתה היריבה האפשרית שלו בפלייאוף. וגם: הרוקי שגנב את ההצגה

(גודל טקסט)

משחקי הכנה ראשונים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA ושיחת היום קרב אנשי הליגה וחובביה הייתה סביב דנבר נאגטס. הקבוצה של מייק מלון, שניצחה 82:89 את וושינגטון וויזארדס, עלתה עם חמישייה גבוהה במיוחד שבה השחקן הנמוך ביותר מתנשא לגובה 2.01 מ', בניגוד מוחלט לסגנון שנהוג ביוסטון רוקטס, מי שעשויה להיות היריבה של הנאגטס בסיבוב הראשון של הפלייאוף. למנהל המקצועי של יוסטון, דריל מוריי, הייתה תגובה שנונה במיוחד למהלך של הנאגטס.

אחד הגולשים ברשת עורר את תשומת לבו של המנהל כשצייץ תמונה של החמישייה המדוברת וכתב: "דריל מוריי עומד לקבל התקף חרדה". מוריי השיב בתמונה שרמזה מה הוא חושב שה"גמדים" של יוסטון יעשו לענקים של דנבר, אם וכאשר הקבוצות ייפגשו בפלייאוף.

השחקן הגבוה ביותר בחמישייה של דנבר, בול בול (2.18 מ'), היה גם זה שגנב את ההצגה במשחק עצמו. הסנטר שנבחר בדראפט 2019, אך לא שיחק בעקבות שבר בכף רגלו אשר אילץ אותו לעבור ניתוח, הרשים בהופעת הבכורה שלו וסיים עם 16 נקודות, 10 כדורים חוזרים ו-6 חסימות. "הוא עשה המון דברים טובים. אני גאה בו. כמובן שיהיו לו שני משחקי אימון נוספים והוא ימשיך לקבל הזדמנות לשחק, להתפתח וללמוד נגד שחקני NBA אחרים", החמיא המאמן שלו מייק מלון.

בול הפך לרוקי הראשון מזה 20 שנה שרושם לפחות 15 נקודות, 10 ריבאונדים וחמש חסימות במשחק קדם-עונה. "התרשמתי מאוד", הוסיף הגארד טרוי דניאלס שסיים כקלע הבולט במשחק, "יש לו המון פוטנציאל ונתונים להפך לשחקן גדול. הוא ארוך, יכול לקלוע, יכול לכדרר. אם ימשיך לעבוד ויתחזק פיזית, הוא יהיה שחקן טוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי