יחזיר אותה לפלייאוף? טום ת'יבודו ימונה למאמן ניו יורק

טום ת'יבודו
טום ת'יבודו | Gettyimages

דיווח בארצות הברית: מי שפוטר ממינסוטה טימברוולבס לפני שנה וחצי הגיע לסיכום עם הניקס על חוזה לחמש שנים, החתימה הרשמית צפויה לקרות בקרוב. ידריך את דני אבדיה?

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

לניו יורק ניקס אין חלק במשחקי ה-NBA שייערכו באורלנדו, שכן הקבוצה הייתה מהגרועות בחוף המזרחי בעונה הנוכחית, לכן היא כבר חושבת על העונה הבאה. כתב ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, דיווח היום (שבת) כי מי שנמצא על סף חתימה כמאמן הניקס לחמש השנים הקרובות עם טום ת'יבודו. נשיא המועדון לאון רוז וסוכנו של המאמן סיכמו את תנאי החוזה, כאשר חתימה רשמית צפויה בקרוב. המינוי עשוי להשפיע גם על דני אבדיה, שכן הניקס יבחרו במקומות הראשונים בדראפט וייתכן כי יחליטו להמר על הישראלי המוכשר.

על פי הידיעה, בניו יורק בונים על יכולות פיתוח השחקנים של ת'יבודו ומאמינים כי יתווה שיטת עבודה שתחזיר את הקבוצה להיות תחרותית, לאחר שש עונות רצופות מחוץ לפלייאוף. סגל הניקס דורש לא מעט שדרוגים ומורכב בעיקר משחקנים צעירים, כאשר עתיד הקבוצה מונח בשלב זה בעיקר על אר.ג'יי בארט, הרוקי שנבחר במקום השלישי בדראפט 2019.

מאזן הניצחונות של ת'יבודו לאורך הקריירה מדורג במקום ה-11 מבין מאמנים שעמדו על הקווים ב-500 משחקים לפחות. יחד עם זאת, מי שזכה באליפות עם בוסטון סלטיקס ב-2008 כעוזר מאמן, מגיע לאחר שתי עונות מטלטלות במינסוטה טימברוולבס, בה שימש גם כנשיא לענייני כדורסל. מצד אחד הוא הוביל אותה להופעה ראשונה בפלייאוף אחרי 14 שנים, אולם בהמשך הסתכסך עם הכוכב שלו ג'ימי באטלר שדרש לעבור בטרייד.

ת'יבודו הדריך את שיקגו בולס במשך חמש עונות והגיע איתה עד לגמר המזרח, כאשר בנוסף נבחר למאמן העונה בליגה הטובה בעולם ב-2010. זו לא הפעם הראשונה שבה יעבוד עם הניקס, שם שימש כעוזרו של ג'ף ואן גנדי בין 1996 ל-2004.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי