110:118 לברוקלין על וושינגטון, בוסטון ניצחה את פורטלנד

קאריס לוורט | David Sherman/NBAE via Getty Images

34 נקודות של קאריס לוורט קירבו את הנטס לשמינייה הראשונה במזרח, עם ניצחון חשוב על הוויזארדס בתום משחק צמוד. טייטום ובראון הובילו את הסלטיקס ל-124:128 על הבלייזרס בתום מותחן בין הקבוצות

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס – ברוקלין נטס 118:110

ברוקלין נטס התאוששה מההפסד הכואב לאורלנדו מג'יק במשחק הראשון שלה בבועה, כשניצחה הערב את וושינגטון וויזארדס ועשתה צעד משמעותי לקראת הבטחת מקומה בפלייאוף. בין השתיים מפרידות כעת שבעה משחקים, כאשר לכל אחת נותרו שישה עד לסיום העונה הסדירה והקבוצה מבירת ארצות הברית חייבת לצמצם את הפער לארבעה משחקים לכל היותר, כדי להשאיר לעצמה סיכוי להשתלב בשמינייה הראשונה במזרח.

וושינגטון פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 2:11 בזכות שבע נקודות מהירות של תומאס בראיינט, אך למרות האיחור האופנתי, השחורים-לבנים נכנסו למשחק והפכו את התוצאה בדרך ל-21:24 אחרי 12 דקות. באופן מתבקש לאור מידת הקריטיות של המשחק עבור שתי הקבוצות, ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה ואף צד לא הצליח לפתוח פער של יותר משש נקודות עד האמצע הרבע הרביעי, שבו קאריס לוורט הוביל ריצת 2:10 של ברוקלין עם שמונה נקודות אישיות. הוויזארדס עוד ניסו למחוק את ההפרש, אך הניצחון נשאר בידי הנטס בסופו של ערב.

לוורט הוביל את הקבוצה המנצחת עם 34 נקודות, ג'ו האריס צלף שש שלשות משבעה ניסיונות וסיים עם 27, ג'ארט אלן רשם דאבל-דאבל מרשים של 22 ו-15 כדורים חוזרים. בצד המפסיד, 30 נקודות ו-13 ריבאונדים של בראיינט לא הספיקו, טרוי בראון ג'וניור היה רחוק שני אסיסטים מדאבל דאבל כשקלע 22 והוריד 10 כדורים חוזרים ואיש סמית' הוסיף 14.

פורטלנד טרייל-בלייזרס – בוסטון סלטיקס 128:124

משחק פשוט מדהים תוצרת בועת ה-NBA. ג'ייסון טייטום להט במחצית הראשונה עם 21 נקודות, וכבר היה ברור שהמשחק גמור לחלוטין כאשר בוסטון כבר ברחה ל-25 הפרש. אבל פורטלנד הוכיחה שוב שהיא עשויה מהחומר של הקבוצות הטובות ביותר, חזרה למחצית השנייה עם 22 נקודות רצופות, לעומת 8 בלבד של הסלטיקס. יוסוף נורקיץ' תרם במיוחד לקאמבק האדיר עם 30 נקודות במשחק ו-9 כדורים חוזרים.

מלבד טייטום, שסיים את המשחק עם 33 נקודות, גם ג'יילן בראון הציג יום גדול על הפרקט עם 30 משלו וכמה זריקות קלאץ' מחוץ לקשת. לאחר החזרה המדהימה של הבלייזרס למשחק, במהלך הרבע האחרון הם גם הצליחו להשוות את התוצאה וגם לעלות ליתרון, כאשר דמיאן לילארד צולף מכל טווח ומסיים עם 30 נקודות.

ג'ייסון טייטום, גורדון הייוורד | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

כדקה לסיום המשחק, כשהמתח נמצא בשיאו, גארי טרנט ג'וניור העלה את פורטלנד ליתרון של נקודה עם שלשה אדירה, אבל גורדן הייוורד היה האיש של בוסטון בדקות האחרונות וקלי 4 נקודות רצופות. שניות אחדות לסיום השופטים טעו בשריקה נגד טייטום ואפשרו לפורטלנד לקזז שוב את הפער לנקודה אחת בלבד, אבל נוקיץ' טעה עם מסירה שלא הגיעה לאף אחד ואפשר לסלטיקס לסיים את סיפור המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי