שחררו את החיה: על הלילה בו וויליאמסון "שוב הרגיש חי"

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Ashley Landis-Pool/Getty Images

הפליקנס הגדילו את מנת הדקות של הרוקי, שפרח בניצחון על ממפיס: "אמרו לי לתת לקבוצה ניצוץ וזה מה שניסיתי לעשות, להכניס את כולם לעניינים". גם יריבו במרוץ לפרס רוקי השנה החמיא

(גודל טקסט)

ניו אורלינס פליקנס השיגה הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון שהשאיר את תקוות הפלייאוף שלה בחיים, 99:109 על ממפיס גריזליס המדורגת שמינית בחוף המערבי, לא מעט בזכות זאיון וויליאמסון. אחרי שהאוהדים והתקשורת קראו לפליקנס "לשחרר את החיה", המאמן אלווין ג'נטרי העניק לרוקי מנת דקות גדולה יותר בהשוואה לשני המשחקים הקודמים ושיתף אותו בדקות הסיום, בניגוד למה שקרה בהפסדים ליוטה ולקליפרס. זאיון החזיר כמצופה ממנו: 23 נקודות, שבעה כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים היו לו ב-25 דקות משחק, שגרמו לו "שוב להרגיש חי", כפי שהודה בסיום.

מגבלת הדקות של וויליאמסון נבעה מכך שהוא עזב את הבועה לשמונה ימים ובעקבות כך נאלץ לשהות ארבעה ימים בבידוד לפני חידוש העונה, מה שמנע ממנו להשתתף במשחקי האימון של ניו אורלינס. "לא אשקר, המצב שונה לרעה כשאני על הספסל ברבע הרביעי ולא יכול לעשות כלום כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח", אמר וויליאמסון, "מבחינת אנרגיות, חבריי לקבוצה ואני ניזונים אחד מהשני".

זאיון היה אגרסיבי מהפתיחה ולקח כמות שיא של זריקות מהשדה, כשגם ללא הכדור הוא היה אפקטיבי, סיפק חסימות לחבריו בהתקפה וכאמור, מסר חמישה אסיסטים. "זה בא גם ממני וגם מצוות האימון. הם אמרו לי לנסות לתת לקבוצה ניצוץ וזה מה שניסיתי, להכניס את כולם לעניינים", הוסיף הרוקי.

הפורוורד זכה למחמאות גם ממי שנבחר אחריו בדראפט האחרון ומועמד להיבחר לרוקי העונה, רכזה של ממפיס ג'ה מוראנט. השניים התחבקו והחליפו דברים בסיום המשחק, כאשר לאחר מכן מוראנט צייץ בטוויטר: "בוא נמשיך להיות סולידיים ולהוות מודל לחיקוי לאנשים שנושאים עיניים אלינו".

ג'נטרי פרגן לשאר השחקנים בקבוצה, על היכולת להתאים את עצמם לכך שהתפקיד של וויליאמסון ברוטציה גדל: "זה מה שאני אוהב בקבוצה שלנו. י שלנו הרבה בחורים שיכולים להתאים את עצמם לסיטואציות ולהשתלבות של שחקנים בסדר גודל כזה בהרכב. הם רוצים לנצח והם יעשו הכל בשביל זה, זה המפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי