לילארד: "מצחיק אותי איך שמדברים על מלו, הוא שחקן היכל התהילה"

כרמלו אנתוני | Kevin C. Cox/Getty Images

אחרי שכרמלו אנתוני הבטיח את הניצחון על יוסטון עם שלשת מאני טיים, חברו לקבוצה הזכיר שמדובר בכוכב על: "מאכזב שאנשים שוכחים את זה". וגם: מכה לממפיס, שאיבדה את ג'קסון ג'וניור עד סוף העונה

(גודל טקסט)

רבים הספידו את כרמלו אנתוני במהלך השנה שהוא העביר מבלי למצוא קבוצה ב-NBA, אך מאז שקיבל את ההזדמנות בפורטלנד, הפורוורד החייה מחדש את הקריירה שלו והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא הזכיר לכל מי ששכח שהוא עדיין כאן, ובענק. "מלו" תקע את המסמר האחרון בניצחון של הבלייזרס על יוסטון רוקטס, עם שלשת מאני טיים שהגדילה את ההפרש משתי נקודות לחמש כשנותרו 54.6 שניות על השעון.

פורטלנד, שהגיעה אשתקד עד לגמר המערב, נלחמת במטרה להשתחל לפלייאוף וכרמלו אנתוני אחראי במידה רבה על כך שהיא עדיין במרוץ. עוד במשחק הראשון של הקבוצה מאורגון בבועה, נגד ממפיס שמהווה יריבה ישירה על המקום בשמינייה הראשונה, הווטרן כפה הארכה עם שלשה 37.5 שניות לסיום הרבע הרביעי, כאשר פורטלנד המשיכה לניצחון חשוב בחמש הדקות הנוספות. הלילה, כאמור, הוא סגר עניין נגד יוסטון ויכול להיות שלולא שתי הקליעות הללו של אנתוני, הבלייזרס היו בדרכם לסיים את העונה מוקדם מהמתוכנן.

חלק גדול מההצלחה של "מלו" בפורטלנד נובעת מהכימיה הטובה שלו עם חבריו לקבוצה, דבר שהוכח בסיום המשחק נגד הרוקטס. "כשצירפנו אותו, לכולם היה משהו להגיד. איך הוא יהיה בהגנה, הוא גמור, איך הוא ישתלב בחדר ההלבשה, למה זה לא עבד לו בקבוצות אחרות", אמר דמיאן לילארד, "אבל הוא הגיע לכאן והיה פשוט רגוע וחבר טוב לקבוצה, לשחקנים הצעירים שלנו. הוא מדבר על המגרש בין אם יש לו משחק טוב או לא. הוא מבין מה אנחנו צריכים ממנו בהתאם לסיטואציה. זה ממש מצחיק אותי מצד אחד, ומזלזל מצד שני איך שאנשים מדברים עליו. הוא שחקן היכל התהילה. מה שמאכזב זה שאנשים שוכחים את זה".

זו לא רק השלשה המכרעת של אנתוני, אלא גם חסימת הזריקה של פי.ג'יי טאקר מחוץ לקשת כשלוח התוצאות הראה שוויון, פחות משלוש דקות לסיום. "אם יש לך את זה, יש לך את זה", הגיב הפורוורד להופעה שלו ברגעי הקלאץ', "זה משהו שאתה צריך לרצות. לרצות לשים את עצמך במצבים האלה וליהנות מהם, לקחת את הזריקות הללו ולהאמין שהן ייכנסו".

ג'קסון ג'וניור קרע את המניסקוס וגמר את העונה

בינתיים, מי שספגה מכה קשה היא ממפיס גריזליס. המדורגת שמינית בחוף המערבי איבדה את אחד הכוכבים שלה, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, שאובחן עם קרע במניסקוס בברכו השמאלית. הפאוור-פורוורד בן ה-20 נחת לא טוב על רגלו כשניסה לחסום זריקה במהלך ההפסד לניו אורלינס ובבדיקה שערך התגלתה פציעה חמורה, שתשבית אותו לשארית העונה. "אלוהים יודע שאני אוהב אתגרים, בדיוק דיברנו", צייץ ג'קסון. בשלושת המשחקים הראשונים של ממפיס מאז החזרה לפעילות, "JJJ" קלע 25.3 נקודות בממוצע ובמהלך העונה הנוכחית יצר ביחד עם הרוקי ג'ה מוראנט את אחד הצמדים המלהיבים בליגה. כאמור, הגריזליס נמצאים בעיצומו של המאבק על הכניסה לפלייאוף וכעת יצטרכו להסתדר ללא אחד השחקנים המשמעותיים בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי