לילארד עשה היסטוריה: "ידעתי שאם נחזור לשחק זה יראה ככה"

דמיאן לילארד | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

הכוכב הגדול של פורטלנד התפוצץ שוב עם 11 שלשות בניצחון של קבוצתו על דנבר והפך לראשון בתולדות הליגה שקולע 45+ נק', צולף 10+ משלוש ומחלק 10+ אסיסטים. "לא הייתי משחק אם לא היינו יכולים להילחם על הפלייאוף"

(גודל טקסט)

זה לא סוד שדמיאן לילארד הוא אחד מהשחקנים המסוכנים ביותר ב-NBA, אך הלילה (בין חמישי לשישי) הכוכב הגדול של פורטלנד הראה שוב כמה הוא קטלני במשחקי פלייאוף והוביל את קבוצתו ל-115:125 על דנבר, בתצוגה אישית שנכנסה לדפי ההיסטוריה וקירבה משמעותית את הבלייזרס לעבר הפלייאוף.

לילארד המטיר 45 נקודות על הראש של הנאגטס, כולל 11 צליפות מדויקות מחוץ לקשת ורשם שיא קריירה עבורו למשחק. מעבר לכך, הפוינט גארד חילק עם 10 אסיסטים למשחק ובכך הפך לראשון בתולדות הליגה שקולע 45+ נקודות, מדייק 10+ מהשלוש וגם מוסר 10+ אסיסטים.

לאחר המשחק המבריק, לילארד הבהיר: "כולם יודעים שאני תמיד אופטימי ותמיד את רואה את הכי טוב במצבים כאלו. כמו שאמרתי לפני כמה חודשים – אם לא תהיה לנו הזדמנות להתחרות על מקום בפלייאוף, לא הייתי רוצה לשחק בכלל. ידעתי שאם תהיה לנו הזדמנות להילחם על זה, זה יראה בדיוק כמו שזה נראה עכשיו. במצב הנוכחי, אנחנו פשוט קיבלנו הזדמנות ומנצלים אותה".

דמיאן לילארד | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מנגד, מאמן הנאגטס מייק מאלון לא היה מרוצה מהקבוצה שלו: "ניסיתי לנער את השחקנים במהלך המחצית. שמרנו על לילארד כאילו אנחנו לא יודעים מי הוא ומה הוא מסוגל. במהלך העונות האחרונות הצלחנו להתמודד איתו, גם במשחקי פלייאוף, אבל הערב פשוט לא היינו שם מולו. לא לחצנו אותו על קו השלוש, הידיים שלנו היו למטה ולא עשינו פיק אנד רולים טובים. רק תגידו טעות ואנחנו עשינו אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי