בוסטון הביסה את טורונטו, ברוקלין ואורלנדו בפלייאוף

דניאל טייס, ג'ייסון טייטום | Ashley Landis-Pool/Getty Images

100:122 לסלטיקס מול האלופה, הנטס והמג'יק הרוויחו מההפסד של וושינגטון. ממפיס הביסה את אוקהלומה, סן אנטוניו חזק במאבק על הפלייאוף אחרי 111:119 על יוטה

(גודל טקסט)

משחקי ה-NBA ב'בועה' נמשכו גם הלילה (בין שישי לשבת) עם שישי משחקים מצוינים, בסיומם גם קיבלנו כמה הכרעות., במשחק המוקדם, סן אנטוניו ניצחה את יוטה ונותרה במצב טוב במאבק על הפלייאוף. לאחר מכן, וושינגטון הפסידה לניו אורלינס ואיבדה סיכוי להעפיל, מה שהבטיח סופית את מקומן של ברוקלין (שניצחה את סקרמנטו) ושל אורלנדו (שהפסידה לפילדלפיה). כמו כן, בוסטון הביסה את טורונטו ואוקלהומה נכנעה לממפיס.

בוסטון – טורונטו 100:122

קרב הצמרת במזרח הסתיים בנוקאאוט של הסלטיקס על האלופה. לאורך כל המשחק בוסטון הובילה, לרוב בהפרש דו ספרתי, ואף הגיעה להפרש עצום של לא פחות מ-40 נקודות מרבע האחרון, אך טורונטו הצליחה לצמצם אותו מעט בהמשך. לא מפחות משבעה שחקני הסלטיקס חגגו עם דאבל פיגרס, כשג'יילן בראון הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות.

ניו אורלינס – וושינגטון 107:118

הפליקנס, ללא זאיון וויליאמסון, הצליחו לשפר את מיקומם במאבק על הפלייאוף למרות שפיגרו עד כמעט לסוף הרבע השלישי. אבל הסיפור הוא הוויזארדס, שרשמו הפסד חמישי בחמישה משחקים ואיבדו סופית את הסיכוי להעפיל לפלייאוף – מה שהבטיח לברוקלין ולאורלנדו את שני המקומות הנותרים בפלייאוף המזרח. ג'רו הולידיי הוביל את המנצחת עם 28 נק' ושישה אסיסטים.

פילדלפיה – אורלנדו 101:108

פילדלפיה חיברה ניצחון שלישי ברציפות, אך המג'יק הבטיחו את מקומם בפלייאוף מבחינתם למרות ההפסד וזה מה שחשוב. הקרב היה צמוד ברובו, אך ברבע האחרון הסיקסרז הצליחו מעט לברוח ולא אפשרו לאורלנדו לחזור. טוביאס הריס רשם דאבל-דאבל (23 נק' ו-15 ריבאונדים), ג'ואל אמביד הוסיף 23 נק' משלו ועוד 13 ריב'. אוון פורנייה היה הקלע המוביל אצל המפסידה עם 22 נק'. ניקולה ווצ'ביץ' רשם 21 נק' ו-12 ריב'.

ברוקלין – סקרמנטו 106:119

ללא קווין דוראנט וקיירי אירווינג, הנטס הצליחו לנצח והבטיחו את מקומם בפלייאוף. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד והייתה נדנדה של סלים משני הכיוונים, אך ברוקלין הצליחה לברוח במחצית השנייה והקינגס לא חזרו. קאריס לוורט קלע 22 נק', ג'ארט אלן הוסיף 17 נקודות, 11 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. אצל המפסידה, בוגדן בוגדנוביץ' קלע 27.

ממפיס – אוקלהומה 92:121

סוף סוף הגריזלס הצליחו לרשום את הניצחון הראשון שלהם ב'בועה'. זה קרה אחרי שהם פיגרו כבר ב-18 הפרש ברבע הראשון, אך הם חזרו בגדול והצליחו להביס את היריבה, כשכעת ממפיס נאבקת על הפלייאוף ומובילה במשחק אחד על פורטלנד. יונאס ולנצ'יונאס כיכב עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, דילון ברוקס סיפק 22 נק' ושישה ריב'. כריס פול הוליך את המפסידה עם 17 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

סן אנטוניו – יוטה 11:119

פורטלנד נמצאת במומנטום חיובי ונהנית מיכולת מעולה של דמיאן לילארד וכרמלו אנתוני, פיניקס הפכה רשמית ל"הפתעת הבועה", אך עם כל הכבוד לשתיים הללו, ישנה קבוצה שלא פספסה את הפלייאוף כבר 22 שנים ברציפות וזוהי סן אנטוניו, שהערב (שישי) נצמדה לבלייזרס ולסאנס במאבק על המקום התשיעי (או אולי בכלל השמיני, לפי איך שממפיס נראית) במערב עם ניצחון על יוטה ג'אז.

רודי גובר קיבל מנוחה, דונובן מיטשל ומייק קונלי לא שותפו בעקבות פציעות וכך גם לגבי רויס אוניל, אז הספרס ניצלו זאת כבר מהרבע הראשון, בו קלעו 36 נקודות לעומת 27 של הג'אז וביססו את היתרון, עליו שמרו לאורך כל המשחק. החבורה של גרג פופוביץ' הציגה את משחק ההתקפה הקבוצתי שמאפיין אותה, כשכל אחד מהשחקנים שעלו על הפרקט קלעו נקודות, ותפקדה היטב גם בהגנה, היבט בו נחלשה משמעותית העונה ביחס לשנים הגדולות שלה בעידן דאנקן ושות'.

דריק ווייט, אחד השחקנים המשתפרים מאז חידוש העונה, הוביל את המנצחת עם 24 נקודות. יאקוב פלטל הוסיף דאבל-דאבל של 19 ו-10 כדורים חוזרים, רודי גיי ולוני ווקר קלעו 14 כל אחד. אצל הג'אז, ג'ורדן קלארקסון תפס פיקוד בצד ההתקפי לאור חסרונם של הכוכבים וסיים עם 24 משלו, אך לא הצליח לחפות על היעדרותם של מיטשל וגובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי