טורונטו הבטיחה את המקום השני, אוקלהומה הביסה את וושינגטון

פרד ואנווליט
פרד ואנווליט | Kevin C. Cox/Getty Image

האלופה גברה 99:108 על ממפיס ובתום העונה הסדירה רק מילווקי תקדים אותה במזרח, הת'אנדר השוו את שיא העונה שלהם בשלשות ב-103:121 על וושינגטון. סן אנטוניו עשתה צעד גדול לפלייאוף עם 113:122 על ניו אורלינס

(גודל טקסט)

משחקי יום ראשון ב-NBA החלו במפגש נטול מתח בין אוקלהומה סיטי, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, לוושינגטון וויזארדס שאיבדה סיכוי להיכנס לשמינייה הראשונה במזרח. שישה שחקנים של הת'אנדר קלעו בספרות כפולות והובילו את הקבוצה של בילי דונובן לניצחון חד צדדי, 103:121.

מיד לאר מכן, האלופה טורונטו רפטורס פגשה את ממפיס הנלחמת על חייה, אך ניצחה 99:108 והבטיחה את המקום השני במזרח. לאחר מכן, סן אנטוניו התקרבה משמעותית לפלייאוף עם 113:122 על ניו אורלינס.

טורונטו הבטיחה את המקום השני במזרח

יממה אחרי שהושפלה 122:100 על ידי בוסטון סלטיקס ולמעשה נעצרה אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים (רצף שהחל עוד בחודש מרץ, לפני פגרת הקורונה), האלופה טורונטו רפטורס הבטיחה את המקום השני במזרח עם 99:108 על ממפיס גריזליס שבעקבות ההפסד עלולה להישאר מחוץ לפלייאוף ואילו הייתה מנצחת הייתה לפחות מבטיחה את המקום התשיעי, משמע קרב על כניסה לפלייאוף מול המדורגת שמינית.

פסקל סיאקם עם 26 נקודות הוביל את קלעי האלופה, סייעו לו קייל לאורי עם 15 נקודות ו-8 אסיסטים ופרד ואנווליט עם 14 נקודות. מהספסל תרמו סרג' איבקה עם 12 נקודות ונורמן פאוול עם 16. למעשה, הקנדים הגיעו הערב ל-50 ניצחונות העונה בליגה. מנגד, דילון ברוקס קלע 25 נקודות וסיים כקלע המוביל של הגריזליס, ג'ה מוראנט הוסיף 17 נקודות ו-10 אסיסטים וגרייסון אלן מהספסל קלע 20 נקודות שלא הספיקו.

ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט | Kevin C. Cox/Getty Images

אוקלהומה הביסה את וושינגטון

הוויזארדס חסרו את הרכז שבאז נאפייר שפצוע בקרסול והחטיאו את כל שבע הזריקות הראשונות שלהם במשחק, מה שאפשר ל-OKC לעלות ל-0:10 מהיר. הת'אנדר שייטו למשך כל הערב, למעשה, בדרך להשוואת שיא העונה בשלשות של המועדון, עם 18 צליפות מעבר לקשת, מה שהשכיח את היעדרותם של סטיבן אדאמס ונרלנס נואל.

הרוקי דריוס באזלי הוביל את קלעי המנצחת עם שיא קריירה של 23 נקודות, כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת. דנילו גלינארי תרם 20, שיי גילג'וס אלכנסדר הוסיף 18 יחד עם 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. בצד המפסיד, ג'רום רובינסון רשם 19 נקודות, אייזק בונגה סיים עם 14 ו-8 ריבאונדים.

סן אנטוניו ניצחה בקרב הישיר על הסיכוי לפלייאוף

אחרי הניצחון על יוטה במשחק הקודם, ספרס הצליחו להתקרב הערב משמעותית לעבר הפלייאוף עם 113:122 על ניו אורלינס של זאיון וויליאמסון, שלמעשה נמצאת רגל וחצי מחוץ לפלייאוף. למרות הניצחון על וושינגטון במשחק האחרון, הפליקנס לא הצליחו להתמודד עם החבורה של גרג פופוביץ', ובמיוחד לא הצליחו לעצור את דמאר דרוזן (27 נקודות) ורודי גיי (19 נק').

לאחר מחצית ראשונה בשליטה כמעט מוחלטת של סן אנטוניו, במהלך הרבע השלישי ניו אורלינס חזרה למשחק, בעיקר בזכות ג'יי ג'יי רדיק, שסיים את המשחק עם 31 נק'. זאיון עצמו קלע 25 משלו, אך מלבד ברנדון אינגרם ודריק פאבורס, אף אחד לא עזר בנטל החזרה למשחק. מנגד, פופוביץ' ראה גם את דג'ונטה מארי (18) קולע בספרות כפולות, כמו גם דריק ווייט (16) ומרקו בלינלי (14), ולאחר סיום משחק צמוד, הספרס יצאו עם כל הקופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי