הקליפרס ניצחו בהארכה, פילי הביסה את יוסטון

שחקני לוס אנג'לס קליפרס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

הקבוצה מלוס אנג'לס הסתדרה ללא הכוכבים הבכירים וגברה 103:107 על אוקלהומה, הסיקסרס לא ריחמו על הרוקטס בדרך ל-96:134. פציעה מדאיגה לפורוורד מיאמי, דנבר הפסידה לטורונטו

(גודל טקסט)

העונה הסדירה ב-NBA הגיעה הלילה (בין שישי לשבת) לסיומה באופן רשמי, עם ארבעה משחקים שנערכו רגע לפני שנכנסים לשלבי ההכרעה של העונה, עם הדו-קרב בין פורטלנד לממפיס על ההעפלה לפלייאוף. מיאמי סבלה מפציעה מדאיגה של אלוף ההטבעות, דריק ג'ונס ג'וניור, טורונטו רשמה ניצחון רביעי ברציפות, הקליפרס גברו על אוקלהומה סיטי בהארכה ופילדלפיה דרסה את יוסטון.

לוס אנג'לס קליפרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103:107

דוק ריברס העניק מנוחה לקוואי לאונרד, פול ג'ורג' ולו וויליאמס לקראת תחילתו של הפלייאוף ושחקני המשנה הצליחו לחזור מפיגור של 10 נקודות בהפסקה בזכות רבע שלישי מצוין. טרנס מאן בלט בשורות הקליפרס והיה רחוק אסיסט מטריפל-דאבל, כשסיים עם 25 נקודות ו-14 ריבאונדים. אמיר קופי קלע 21 ופטריק פטרסון הוסיף 17. הת'אנדר, שייכנסו לפלייאוף מהמקום החמישי במערב וחסרו את כריס פול שסבל מנקע בקרסול, קיבלו 27 נקודות מהאמידו דיאלו ו-17 מדניס שרודר.

יוסטון רוקטס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 134:96

הסיקסרס הסתדרו ללא בן סימונס, שככל הנראה לא ישוב לשחק העונה לאחר שנותח בברכו ולשמחתם ג'ואל אמביד תרם 22 דקות משחק למרות שנפצע בפרק כף היד במשחק הקודם. עם ריצת 2:17 ברבע הראשון ואחת נוספת של 0:13 ברבע השני, פילי טיילה לניצחון מוחץ שבמהלכו שמונה שחקנים שלה קלעו בספרות כפולות. טוביאס האריס עמד בראשם עם 18 נקודות, אלק ברקס רשם 16 ואמביד 14. יוסטון שיחקה ללא ראסל ווסטברוק, שיחמיץ גם את פתיחת הפלייאוף. ג'יימס הארדן סיפק 27 נקודות ו-10 אסיסטים, אך מעבר לזה, לטקסנים לא היה הרבה מה להציע.

אינדיאנה פייסרס – מיאמי היט 92:109

המשחק התעכב לדקות ארוכות במהלך הרבע השלישי, כאשר פורוורד מיאמי דריק ג'ונס, נפל וספג מכה חזקה מאוד בצווארו לאחר שהתנגש בסנטר היריבה, גוגה ביטאדזה, בניסיון לעבור על חסימה שלו. ג'ונס נטש את הפרקט על אלונקה ומאוחר יותר הקבוצה שלו הודיעה כי בבדיקות שעבר, התגלתה מתיחה בצווארו והוא ייבדק במהלך סוף השבוע. מרבית הכוכבים של שתי הקבוצות, שיתמודדו זו מול זו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, לא השתתפו במשחק. דאג מקדרמוט הוביל את המנצחת עם 23 נקודות, מלקולם ברוגדון הוסיף 16. בצד המפסיד, קנדריק נאן בלט עם 23 משלו וסולומון היל תרם 21.

טורונטו ראפטורס – דנבר נאגטס 109:117

הקבוצה של מייק מאלון פיגרה למשך כל המשחק ורשמה הפסד שלישי רצוף, אם כי ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי שותפו ל-10 דקות בלבד כל אחד מתוך מחשבה על הסדרה נגד יוטה. את הקנדים, שקלעו ב-50% מהשדה, הוביל סטנלי ג'ונסון עם שיא עונתי של 23 נקודות. פול ווטסון סיפק 22 משלו ונורמן פאוול הוסיף 15. בדנבר, פי ג'יי דוזייר תרם 20 ומונטה מוריס 16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי