אלווין ג'נטרי פוטר לאחר שניו אורלינס פספסה את הפלייאוף

אלווין ג׳נטרי
אלווין ג'נטרי | Katelyn Mulcahy/Getty Images

זעזוע דרמטי בביג איזי: המאמן של זאיון וויליאמסון פוטר לאחר חמש עונות. טיירון לו וג'ייסון קיד המועמדים המובילים להחליפו

(גודל טקסט)

מאמן ניו אורלינס בחמש העונות האחרונות, אלווין ג'נטרי, פוטר הערב (שבת) מתפקידו לאחר שפספס את הפלייאוף וסיים את עונת הקורונה במאזן 30-42 ובמקום ה-13 בלבד במערב.

תחת הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין, העונה החולפת הייתה ללא ספק עונת מבחן עבור ג'נטרי, שהגיע ב-2015 לאחר שזכה באליפות כעוזר של סטיב קר בגולדן סטייט. הקיץ הקודם של ג'נטרי נפתח בטרייד ששלח את הכוכב הגדול של הקבוצה, אנתוני דייויס ללוס אנג'לס לייקרס בתמורה לברנדון אינגרם, לונזו בול ג'וש הארט ובחירות דראפט. לאחר מכן הפליקנס בחרו בזאיון וויליאמסון, הרוקי המדובר ביותר בליגה מאז לברון ג'יימס, שענה על הציפיות כששיחק עם יכולות מדהימות, אך התמודד לאורך כל העונה עם פציעות ונשמר היטב על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה.

למרות זאת, בניו אורלינס ציפו למאבק רציני במערב הפרוע תחת מנהיגותו של ג'רו הולידיי, השחקנים המוכשרים שהגיעו מהלייקרס ושחקנים מוכחים כמו ג'יי ג'יי ראדיק ודירק פייבורס. ג'נטרי, שאימן בעבר את מיאמי, דטרויט, קליפרס ופיניקס, נמצא ב-NBA בתפקידים מקצועיים משנת 1989 ומחזיק במאזן של 510:595 בקריירה.

מי שסומנו כמועמדים המובילים להחליפו הם טיירון לו, שמוזכר לכל קבוצה כרגע וג'ייסון קיד, שמכהן כעוזרו של פרנק ווגל בלייקרס, אך סימן את ברוקלין נטס כיעד המועדף עליו על פי הדיווחים בארה"ב.

אלווין ג'נטרי
אלווין ג'נטרי | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי