טראמפ שוב תוקף את ה-NBA: "הרייטינג לא יעלה חזרה"

דונאלד טראמפ | Nick Laham/Getty Images

נשיא ארה"ב המשיך במתקפה על ליגת הכדורסל הטובה בעולם, לאור המחאות של השחקנים באורלנדו: "אני מקווה שבייסבול ופוטבול צופים ולומדים"

(גודל טקסט)

הקרב בין נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ לליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, נמשך. אחרי ההחלטה להחרים את משחקי הפלייאוף בבועה באורלנדו, בעקבות הירי בג'ייקוב בלייק, בעיר קנושה בויסקונסין, הנשיא יצא נגד ההחלטה של השחקנים, שהחרימו אותו מאז כניסתו לתפקיד והתבטאו נגדו באופן פומבי מספר פעמים ואמר על ההחלטה:

"אני לא יודע הרבה על המחאה ב-NBA. אני יודע שהרייטינג שלהם גרוע מאוד, כי אני חושב שלאנשים נמאס מה-NBA, בכנות", אמר טראמפ. אם לוקחים בחשבון את עברו של הנשיא ככוכב טלוויזיה, ניתן להבין כי ביקורת על רייטינג נמוך נחשבת לעלבון קשה מצדו. "הם הפכו לארגון פוליטי וזה לא דבר טוב. זה לא דבר טוב לספורט ולא למדינה"

היום (שלישי) הנשיא המשיך במתקפה שלו דרך הטוויטר וצייץ: "לאנשים נמאס לצפות ב-NBA הפוליטי מאוד. הרייטינג של משחקי כדורסל יורד ולא יעלה חזרה. אני מקווה שבייסבול ופוטבול צופים ולומדים כי אותו דבר יקרה להם. תעמדו בגאון עבור המדינה והדגל שלנו".

טראמפ ידוע כדמות לא אהודה במיוחד בליגה והותקף בעבר ע"י מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ', הכוכבים הגדולים בליגה בדמות לברון ג'יימס וסטף קרי, וכוכבי ה-NBA האפרו אמריקאים היו מהמנהיגים הווקאלים הבולטים במחאות שהתעוררו מרצח ג'ורג' פלויד בחודש מאי. לברון אמר בעבר על טראמפ: "אני באמת לא חושב שקהילת הכדורסל עצובה שאיבדנו אותו כצופה וזה כל מה שיש לי להגיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי