מיטשל: "הופתעתי מעצמי", יוקיץ': "זה יכול היה להסתיים בטרגדיה"

דונובן מיטשל
דונובן מיטשל | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

כוכב יוטה עשה היסטוריה, אך אמר בצער אחרי ההפסד לדנבר במשחק השביעי: "כואב שזה נגמר ככה, אבל זו רק ההתחלה עבורנו". סנטר נאגטס הצהיר: "אין לנו מה להפסיד, נישאר כל עוד לא ישלחו אותנו הביתה"

(גודל טקסט)

אחת הסדרות היותר טובות הגיעה לסיומה. דנבר נאגטס, שהגיעה כמי שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, הצליחה לראשונה בתולדותיה להיחלץ מפיגור 3:1 ובתום שבעה משחקים להשיג בסופו של דבר את הניצחון הרביעי על יוטה ג'אז והכרטיס לחצי גמר המערב, שם ממתינה לוס אנג'לס קליפרס כבר בלילה שבין חמישי לשישי.

דנבר כאמור נקלעה ל-3:1 בסדרה מול יוטה והפכה לקבוצה ה-12 שמצליחה לצאת מהסיטואציה הקשה עם העלייה לסיבוב הבא, אבל גם הלילה, אחרי שכבר עלתה ליתרון שיא של 19 נקודות – לכל אורך הסדרה היא לא הובילה בפער כזה – מצאה את עצמה בעיצומו של מותחן, שלמזלה הוכרע על ידי ניקולה יוקיץ' עם סל ניצחון שקבע 78:80 כשנותרו 27.8 שניות לסיום.

הסרבי, שקלע 21 נקודות מתוך 30 שקלעה דנבר בחצי השני, 15 בכל רבע, אמר אחרי המשחק: "עכשיו אנחנו צוחקים על מה שהיה בסדרה, אבל זה יכול היה להסתיים בטרגדיה. אין לנו שום דבר להפסיד, אנחנו בחצי הגמר ואנחנו נישאר כל עוד ישלחו אותנו הביתה".

ניקולה יוקיץ'
ניקולה יוקיץ' | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

בצד המפסיד, דונובן מיטשל, הכוכב שהחזיק את הג'אז בתמונת העלייה עד שניות הסיום של משחק מספר 7, נראה מיואש בסיום ואמר בצער: "אנחנו תמיד מוכנים להילחם, זה עניין של אופי. ברמה האישית אני לא יכול לשקר, הופתעתי מעצמי ומדברים שעשיתי והשגתי. אלה לא דברים שעבדתי עליהם, אבל הרגשתי שאחרי הביקורות עליי לקחתי את עצמי בידיים והתקדמתי בכיוון הנכון".

עוד אמר מיטשל: "אני יודע למה אני מסוגל וכמה קשה אני עובד, כמה קשה עבדה כל הקבוצה. זה לא יהיה הסוף שלנו וזה מה שממלא אותי. זה ממש לא הסוף, זו רק ההתחלה", הוסף בנימה אופטימית יותר עבור הג'אז, "אני כבר מוכן להתחיל מחדש ואני חושב שכולנו ככה. זו רק ההתחלה".

ג'מאל מארי, דונובן מיטשל
ג'מאל מארי, דונובן מיטשל | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

מיטשל, שגם הפך לשחקן הרביעי שקולע מעל 50 נקודות פעמיים בסדרה – עשו זאת לפניו רק מייקל ג'ורדן, אלן אייברסון וג'מאל מארי מהיריבה דנבר – הוסיף על ההדחה: "אם להיות כן, הייתי בשוק. אתה עובד כל כך קשה כדי להגיע למקום אליו הגענו והיינו כל כך קרובים. כבר נלחמנו, חזרנו, אבל זה נגמר ככה וזה כואב. לא ידעתי כבר מה עוד אפשר לעשות, אני תשוש אז בסיום פשוט נשכבתי…זה משהו שיישאר לי בראש עוד המון זמן. ועדיין, צריך לזכור שזה רק משחק. יש אנשים שאיבדו את המשפחה ואת החברים בעקבות אלימות משטרתית וגזענות. אי אפשר בכלל להשוות את מה שאני מרגיש למה שהם חווים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי