דיווח: לוס אנג'לס קליפרס תנסה לצרף בטרייד את אנטטוקומפו

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Mike Ehrmann/Getty Images

האם לחבורה של קוואי לנארד ופול ג'ורג' יצטרף גם כוכב מילווקי באקס? בארה"ב נטען כי ה"גריק פריק" מעריך מאוד את דוק ריברס ושבעיר המלאכים יעשו ככל שביכולתם כדי להעבירו

(גודל טקסט)

רק הבוקר (רביעי), כשעה לפני שמילווקי סיימה את העונה בעקבות 103:94 למיאמי בחצי גמר המזרח, הצהיר הכוכב הגדול של הבאקס, יאניס אנטטוקומפו, שלא יהיה טרייד לקראת העונה הבאה.

אנטטוקומפו יסיים את חוזהו במילווקי בתום עונת 2020/21 ויוכל לבחור לחתום על חוזה חודש בבאקס, הגבוה ביותר ב-NBA שמשמעותו 254 מיליון דולר לחמש שנים, אבל למרות זאת דווח הערב שלוס אנג'לס קליפרס מתכוונת לעשות ככל שביכולתה כדי לצרפו. בנוסף, גם גולדן סטייט ווריורס, טורונטו רפטורס ואחרות עוקבות אחר ההתפתחויות.

החבורה של קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שכידוע בימים אלה נמצאת ביתרון 1:2 על דנבר נאגטס בסדרת חצי גמר המערב, נחשבת העונה לצד לוס אנג'לס לייקרס כמועמדת הבכירה לזכות באליפות ואם תצליח לשים את ידה על ה"גריק פריק", בהחלט תמצב את עצמה כקבוצה הבכירה בעיר המלאכים, למרות לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. נטען כי אנטטוקומפו מעריך עד מאוד את יכולותיו של המאמן, דוק ריברס.

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

למרות הכחשתו של אנטטוקומפו הבוקר, בימים האחרונים פורסמו בארצות הברית לא מעט ידיעות על כך שהוא מתוסכל מהכישלונות במילווקי ורוצה להתקדם כדי להתחרות על אליפות. בעונה שעברה אמנם נעצרה הקבוצה רק בגמר המזרח על ידי טורונטו רפטורס שגם זכתה באליפות, אולם יאניס נבחר ל-MVP של העונה הסדירה.

העונה הפך אנטטוקומפו את מילווקי לקבוצה שמבטיחה מקום בפלייאוף הכי מהר בתולדות הליגה מאז שינוי הפורמט ב-1984, אחרי 56 משחקים בלבד, אולם זה הסתיים בהדחה כבר בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי