לברון ג'יימס: "ידעתי מה האחריות שלקחתי על עצמי. אני ווינר"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

לוס אנג'לס לייקרס שבה לגמר המערב אחרי 10 שנים, הכוכב הגדול בנאום ניצחון אחרי 1:4 בסדרה על יוסטון: "כולנו כאן בשביל ההזדמנות לזכות באליפות". ד'אנתוני מקווה להמשיך ברוקטס, הארדן תומך בהשארתו

(גודל טקסט)

לראשונה מזה עשור, לוס אנג'לס לייקרס שבה לגמר המערב. לברון ג'יימס הוביל את הקבוצה מעיר המלאכים למעמד היוקרתי אחרי 10 שנות היעדרות עם 96:119 על יוסטון רוקטס במשחק החמישי בסדרה, בו נשבר שיא השלשות של המועדון בפלייאוף – לא פחות מ-19 קליעות מחוץ לקשת היו לקבוצה של פרנק ווגל.

ג'יימס, שסיים כקלע המוביל עם 29 נקודות וגם רשם 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בשנתו השנייה בלוס אנג'לס קטע את רצף שבע השנים בהן הקבוצה כלל לא העפילה לפלייאוף ובעצמו חזר לגמר אזורי אחרי שכיכב במעמד במשך שמונה שנים רצופות.

"אני יודע מה השם שלי, היכן מקומי, יודע מה עשיתי בליגה ולמה בחרתי להצטרף לקבוצה", הצהיר לברון ג'יימס לאחר המשחק, "אני יודע מה הציפיות שיוצר השם שלי, זה אומר ניצחונות ואני לוקח את האחריות על כך. אני ווינר ותמיד הייתי ווינר.

"אני מבין את אוהדי לוס אנג'לס לייקרס שעברו עשור בלי להיות בפלייאוף, לא התמודדו על אליפויות, מה שלא יהיה. זו גם אחריות שלקחתי על עצמי", הוסיף "המלך" במעין נאום ניצחון, "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את שלנו לעבר המטרה – ההזדמנות לזכות באליפות. בשביל זה כולנו כאן, זה הכל".

מהפכה על הקווים ביוסטון?

מן העבר השני, בצד המפסיד, ביוסטון כבר חושבים על העונה הבאה. המאמן מייק ד'אנטוני סיים את חוזהו והצהיר לאחר ההדחה שהוא מקווה להמשיך בקבוצה, וגם ג'יימס הארדן תומך בכך: "כמובן", אמר כשנשאל אם היה רוצה לראות את מאמנו בן ה-69 על הקווים של הטקסנים גם בעונה הבאה.

"זו עיר נפלאה עם אוהדים מצוינים, ארגון אדיר, קבוצה נהדרת. באמת שהכל טוב. צריך לראות מה יהיה, אבל אני לא יכול לבקש יותר מזה", אמר ד'אנתוני על עתידו בסיום המשחק, "מבחינתי, בטוח שאני רוצה להמשיך, אבל אי אפשר לדעת".

מייק ד'אנתוני, ג'יימס הארדן
מייק ד'אנתוני, ג'יימס הארדן | Mike Ehrmann/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי