0:1 ללייקרס בגמר המערב אחרי 114:126 על דנבר

אנתוני דייויס, לברון ג'יימס | Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images

לברון (15 נק' ו-12 אס') אמנם לא קלע במחצית השנייה אחרי שסובב את הקרסול ברבע השני, אך חבריו הסתדרו והביסו את הנאגטס. אנתוני דייויס להט עם 37 נק' ו-10 ריב'

(גודל טקסט)

מיאמי נמצאת כבר ב-0:2 בגמר המזרח ב-NBA, אך הסדרה בגמר המערב התחילה רק במהלך הלילה (בין שישי לשבת), כאשר הלייקרס ניצחו 114:126 את דנבר ועלו ל-0:1.

אז האם מסע הקסם של הנאגטס הסתיים? אי אפשר לדעת, כי אחרי המהפכים שהם סיפקו והתצוגה מול הקליפרס בחצי הגמר האיזורי – כלום לא גמור, אבל הם התקשו היום הרבה יותר אל מול לברון ג'יימס (שלא קלע אפילו נקודה בחצי השני) ואנתוני דייויס, שלהט.

זה היה משחק התקפי אדיר, ובתום רבע ראשון צמוד התוצאה עמדה על 36:38 אסטרונומי לדנבר. עם זאת, עד הירידה למחצית הלייקרס כבר הובילו בהפרש דו ספרתי לאורך רובו המוחלט של הרבע השני, וירדו להפסקה ב-59:70.

לברון ג'יימס | Mike Ehrmann/Getty Images

משם, הנאגטס כבר לא הצליחו לחזור. ברבע השלישי היה נראה שאנחנו בדרך לקבל הפרש עצום, שכן הוא הסתיים ב-79:103 ללייקרס. גם ברבע האחרון לברון וחבריו הובילו בהפרש של 20 ויותר (27 בשיא), ורק בהתקפות האחרונות דנבר הצליחו מעט לצמק את ההפרש ולסיים "רק" ב-12 הפרש – 126:114.

לברון ג'יימס סובב את הקרסול ברבע השני וכאמור, לא קלע במחצית השנייה, אך סיים בכל זאת עם 15 נקודות ועוד 12 אסיסטים. אבל התצוגה האמיתית הייתה שייכת לאנתוני דייויס, שלהט עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים. מן העבר השני, ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי סיפקו 21 נק' כל אחד, אך יצטרכו להתעלות על עצמם במשחקים הבאים בסדרה כדי להשאיר את דנבר בתמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי