מארי זוכה למחמאות: "השחקן הטוב בעולם בדקות האחרונות"

ג'מאל מארי | AAron Ontiveroz/MediaNews Group/The Denver Post via Getty Images

הרכז הוביל את דנבר לניצחון ראשון בגמר המערב עם 28 נקודות: "בסדרות האחרונות אפשר לראות שהוא מקבל כבוד מכל קבוצה וזוכה להכנה מיוחדת", אמר מאמנו מאלון. לברון מנגד: "היינו טובים ברבע ה-4, אך זה לא הספיק"

(גודל טקסט)

סדרת גמר המערב ב-NBA ממשיכה לייצר לנו אינספור דרמות. הלילה (בין שלישי לרביעי) דנבר השיגה ניצחון ראשון על הלייקרס וצימקה ל-2:1 בסדרה, וזאת אחרי שכמעט איבדה פיגור של 20 הפרש תוך פחות מרבע אחד. למזלה לברון ג'יימס שכיכב במשחק עם טריפל דאבל, לא הגיע לרגעי הקלאץ' ונמנעה מפיגור של 3:0, ממנו אף קבוצה מעולם לא חזרה.

האיש של דנבר היה שוב ג'מאל מארי. הגארד רשם הלילה 28 נקודות, הוסיף 8 ריבאונדים ו-12 אסיסטים וקלע שתי שלשות מכריעות בשתי הדקות האחרונות, שסגרו את הסיפור עבור הלייקרס: "הוא השחקן הטוב בעולם בדקות אחרונות", פרגן לו הפרשן ג'ק ארמסטרונג לאחר המשחק.

גם המאמן מייקל מאלון שיבח את הכוכב העולה בסיום: "כשאתה מסתכל על הסדרות האחרונות ששיחקנו עד כה, ניתן לראות שהוא מתחיל לקבל את הכבוד מהקבוצות האחרות. הם מתכננים את תוכנית המשחק שלהם כדי לעצור אותו, ומצמידים לו שמירה כפולה. הדבר מוכיח שהוא הפך לשחקן ברמה הגבוהה ביותר".

שחקני דנבר | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images)

מאלון המשיך וסיכם את המשחק: "כל קבוצה אחרת הייתה קורסת אחרי שהייתה מאבדת יתרון של 20 נקודות כשנותרו פחות מעשר דקות לסיום, אבל אנחנו לא נשברנו. הצלחנו להתנגד ויצאנו לריצה משלנו. כשיש לנו בקבוצה שחקנים שסומכים זה על זה, אז הדבר מראה את עצמו על המגרש".

מהצד השני, לברון ג'יימס, שהוביל את רשימת הקלעים עם 30 נקודות וכאמור השלים טריפל דאבל 26 בקריירה בפלייאוף, לצד 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד ברבע הרביעי, אבל 36 הדקות האחרות הכריעו את המשחק. דבר שכואב לנו מאוד כמובן".

מאמן הלייקרס, פרנק ווגל: "אנחנו נראים מצוין כל פעם שאנחנו מגיעים לצבע, אבל אנחנו צריכים להיות אגרסיביים יותר. שתי הקבוצות ביצעו התאמות בזמן ולא ביצעו שינויים משמעותיים. דנבר שיחקה עם המון אנרגיות לאורך המשחק, לא הגבנו בזמן. הם קבוצת כדורסל נהדרת ומגיע להם את כל הקרדיט על הניצחון".

לברון ג'יימס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי