"אתה בבעיה": ג'ימי באטלר חשף את השיחה עם לברון

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Kevin C. Cox/Getty Images

הפורוורד כיכב עם טריפל-דאבל של 40 נקודות בניצחון 104:115 על לוס אנג'לס לייקרס ומנע 3:0 בסדרת הגמר, המאמן אריק ספולסטרה שיבח על הופעה יוצאת דופן וגם לברון ג'יימס כינס אותו "פנומן"

(גודל טקסט)

"ג'ימי באטלר היה כל מה שמיאמי היט נזקקה לו במשחק מספר 3", הייתה הכותרת הבוקר (שני) ב-ESPN, לאחר הצגת הענק של הפורוורד שבמו ידיו ניצח את לוס אנג'לס לייקרס 104:115, צימק ל-2:1 את סדרת הגמר ולמעשה מנע 3:0 – פיגור שממנו כבר קשה להאמין שניתן לחזור.

באטלר בהחלט סיפק הצגה של איש אחד במשך 45 דקות, כמעט ללא מנוחה, כשקלע 40 נקודות, מסר 13 אסיסטים, קטף 11 כדורים חוזרים ואמנם גם איבד חמישה כדורים, אבל פיצה על כך בשתי חטיפות ושתי חסימות. הוא גם הפך בסך הכל לשחקן השלישי שמגיע לטריפל דאבל של 40 נקודות במשחק גמר, אחרי ג'רי ווסט ולברון ג'יימס, ואם לא די בכך הוא היחיד פרט לשאקיל אוניל שמגיע לטריפל דאבל כזה מבלי שקלע אפילו שלשה אחת מאז שאקיל אוניל ב-2002.

"מה עוד אפשר לומר חוץ מג'ימי פאקינג באטלר?", אמר בסיום מאמן מיאמי היט, אריק ספולסטרה, "זה מה שרצינו וזה מה שהוא רצה שיהיה. מאוד קשה להסביר או לנתח את ג'ימי עד שאתה באמת מרגיש אותו. הוא ספורטאי על".

ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר | Douglas P. DeFelice/Getty Images

באטלר ניסה לשמור על קור רוח ואמר: "ניצחנו, ממש לא אכפת לי מהטריפל דאבל. מבחינתי שאסיים עם אפס נקודות במשחק הבא ושאנחנו ננצח".

באטלר גם טען כי לברון ג'יימס עקץ אותו במהלך הרבע הראשון כשאמר לו "אתה בבעיה" – אבל למעשה הוא רק העיר את המפלצת. "זו תחרות ברמה הכי גבוהה שיש ואני חושב שלברון מוציא ממני את הטוב ביותר לפעמים. אני מאוד מכבד אותו, אבל יש סביבי חבורה שאני מאוד אוהב. אני אצא למלחמה עבור החבר'ה האלה והם נמצאים שם בשבילי והיו יוצאים איתי". לברון, אגב, הצהיר בסיום כי באטלר היה יוצא מן הכלל וקרא לו "פנומן".

ג'ימי באטלר עוקף את לברון ג'יימס
ג'ימי באטלר עוקף את לברון ג'יימס | Douglas P. DeFelice/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי