לברון ג'יימס העביר מסר: "אחד המשחקים החשובים בקריירה שלי"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

כוכב לוס אנג'לס לייקרס סיפר כיצד הכין את חבריו למשחק הרביעי בגמר, שהסתיים בניצחון 96:102 על מיאמי וקירב אותם מרחק 48 דקות מאליפות. מוריס שיבח את המנהיג בעיר המלאכים: "אף אחד לא יכול לעצור אותו"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס רחוקה ניצחון אחד מזכייה באליפות. 96:102 הלילה (בין שלישי לרביעי) על מיאמי היט קבע 1:3 בסדרה וקירב את לברון ג"יימס למרחק נגיעה מטבעת אליפות רביעית בקריירה.

כבר בן 35 לברון ג'יימס, אבל הוא ללא עוררין לא רק הכוכב של לוס אנג'לס לייקרס על הפרקט, אלא גם המנהיג מחוצה לו. אתמול, בבוקר המשחק, גם החליט לעשות מעשה והעביר מסר חד וברור לחבריו לקבוצה – כאשר ביצע סבב טלפונים כדי לוודא שכולם מודעים לכך שאת משחק מספר 4 אסור להם להפסיד.

"הרגשתי את התחושות, את הלחץ, עבורי באופן אישי זה אחד המשחקים הכי חשובים בקריירה", סיפר לברון ג'יימס אחרי המשחק על הצעד שביצע כדי להכניס את חבריו לדריכות. "המלך" קלע 28 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וגם מסר 8 אסיסטים, אנתוני דייויס קלע "רק" 22 נקודות, אבל בהן שלשה קריטית למדי כשנותרו 39.5 שניות לסיום וניצחון בלילה שבין חמישי לשישי יבטיח אליפות ראשונה בעיר המלאכים אחרי עשור.

"זה היה מהלך אדיר", הוסיף לברון ג'יימס על מה שאפשר לכנות שלשת ניצחון מצד דייויס, "זה היה רגע גדול, לא רק עבור AD, אלא עבור כל הארגון". אגב, על אף שמיאמי היט התקרבה בסיום וכמעט השלימה מהפך, היא פיגרה – או שיותר נכון ל.א לייקרס הוליכה – לכל אורך 20 הדקות האחרונות. בכלל, לוס אנג'לס לייקרס העונה במאזן 0:56 במשחקים בהם התחילו את הרבע האחרון ביתרון.

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לברון ג'יימס ביקש מחבריו להתעלות, ואכן זכה לתרומה נכבדת מקנטביוס קלדוול-פופ שקלע 15 נקודות ומדני גרין שהוסיף 10 נקודות, מספרים שיחד עם הקליעות של כוכבי הקבוצה הספיקו מול 22 של ג'ימי באטלר, 21 מטיילר הירו, 17 מדאנקן רובינסון ו-15 של באם אדבאיו ששב מפציעה אחרי היעדרות משני המשחקים שלפני כן. "לא אנוח עד שנסיים את הסדרה הזו. יש לנו עוד עבודה לעשות ועד כה הצלחנו לנצח כי הבננו מה מונח על כף המאזניים, אבל לפנינו משחק חמישי בסדרה", סיכם ג'יימס.

מרקיף מוריס שיבח את המנהיגות של לברון ועל יכולות הכדורסל שלו הוסיף: "אף אחד לא יכול לעצור אותו כשהוא בדרך לסל. מיאמי צריכה את כל הקבוצה כדי לעצור אותו, וכך אנחנו זוכים לזריקות פנויות. זה הגמר, זה הזמן להתעלות".

"אני פשוט אוהב לראות את השחקנים שלי מתחרים", אמר אריק ספולסטרה, "אבל היו כמה רגעי אמיתיים במשחק הזה ובסופו של דבר, בשורה התחתונה, זו הסיבה שהם (לוס אנג'לס לייקרס) ניצחו במשחק", החמיא מאמן מיאמי היט למי שצפויה להיות האלופה הבאה.

"כמו שאמרתי לכל אורך הסדרה, לוס אנג'לס לייקרס באמת, באמת, באמת קבוצה טובה שמאלצת אותנו להגיע כמעט לרמת שלמות כדי לנצח", אמר ג'ימי באטלר, "הפעם לא עשינו את זה ונצטרך ללמוד מזה, כי אסור לנו להפסיד גם במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי