טראמפ עקץ את ה-NBA: "הרייטינג צנח ב-70%, אפס עניין"

דונלד טראמפ | Drew Angerer/Getty Images

בעקבות נתוני הצפייה השליליים מבחינת היסטורית, נשיא ארצות הברית לא פספס הזדמנות לעקוץ: "אולי היו צופים מסין, אבל אני בספק"

(גודל טקסט)

כבר חודשים על גבי חודשים שדונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית, תוקף את ה-NBA ומותקף בחזרה. הכל החל מאז שהליגה החלה לקחת חלק בקמפיין ה-"Blacks Lives Matter" על פי רצונם של השחקנים, ומבחינתו של טראמפ ה-NBA הפכה פוליטית ואנשיה בוחרים שלא לראות את תרומתו עבור קהילת השחורים במדינה.

המשחק השישי בגמר, שנערך בלילה שבין ראשון לשני, בו הלייקרס ניצחו 93:106 את מיאמי, רשמו 2:4 בסדרה וזכו באליפות, הניב אחוזי רייטינג נמוכים מאוד. כמה נמוכים? שליש מכמות הצופים שצפו בגמר של 2019, לו על הנייר אמור להיות פחות עניין אצל הציבור האמריקאי מכיוון ששיחקה בו קבוצה קנדית (טורונטו) ומכיוון שלברון ג'יימס לא שיחק בו. הפעם לברון שיחק, ובכל זאת אלו היו הנתונים.

בוודאי שטראמפ לא פספס את האופציה להתנצח ולשחק על הנושא וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אחוזי הרייטינג למשחק הסיום של גמר ה-NBA צנחו ב-70%, ואפילו משחק רנדומלי בליגת הפוטבול עבר אותו. אולי היו צופים מסין, אבל אני בספק. אפס עניין", עקץ.

לברון ג'יימס | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

העונה הסדירה של הליגה והגמר עצמו רשם אחוזי הצפייה מהנמוכים בהיסטוריה. בסקר שהתפרסם לאחרונה על ידי העיתונאי וורנר טוד יוסטון (שנחשב לעיתונאי ימני קיצוני בארה"ב), בסקר שבוצע נמצא ש-39% אחוז מהנשאלים, אשר הזדהו כחובבי ספורט, מרגישים שה-NBA הפכה לפוליטית מדי, ו-19% נוספים אמרו כי חדלו לצפות במשחקים בגלל הקשרים העמוקים עם סין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי