פורסמו לוח משחקי קדם העונה: אבדיה יערוך בכורה נגד הנטס

דני אבדיה | Courtesy of Deni Avdija/NBAE via Getty Images

שחקנה החדש של וושינגטון יפגוש ב-13 בדצמבר את הקבוצה של דוראנט ואירווינג ולאחר מכן יתמודד בשני משחקים רצופים מול דטרויט. וגם: צמד מפגשים של הלייקרס מול הקליפרס

(גודל טקסט)

דני אבדיה המריא אמש (שישי) לארצות הברית, כדי להתחיל באופן רשמי את מסעו ב-NBA בתור שחקנה החדש של וושינגטון וויזארדס לקראת פתיחת עונת 2020/21 ב-22 בדצמבר. למי שלא מסוגל לחכות להופעת הבכורה של הפורוורד הישראלי בליגה הטובה בעולם, יש לנו חדשות טובות בשבילכם.

הלילה פרסמה מנהלת ב-NBA את רשימת משחקי קדם העונה שייפתחו ב-11 בדצמבר ויסתיימו לאחר שמונה ימים. המשחק הראשון של אבדיה עם וושינגטון יהיה ב-13 בדצמבר נגד ברוקלין נטס של קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ושל העוזר החדש אמארה סטודמאייר, ששיחק עם אבדיה רק בעונה שעברה. כעבור שלושה ימים הוויזארדס ישחקו מול דטרויט פיסטונס – מולם יערכו משחק נוסף גם ב-19 בחודש.

בנוסף ממתינים לנו עוד משחקי הכנה מעניינים לא פחות – האלופה לוס אנג'לס לייקרס תפגוש את הקליפרס בשני משחקים (ה-11 וה-13 בדצמבר), ב-12 בדצמבר גולדן סטייט ללא קליי תומפסון, אך עם סטף קרי תתמודד מול דנבר נאגטס ואת הבחירה מספר 1 בדראפט, אנתוני אדוארדס, נוכל לראות במדי מינסוטה טימברוולבס  נגד ממפיס גריזליס גם כן ב-12 בחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי