190 מיליון דולר בחמש שנים: החוזה החדש של דייויס בלייקרס

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

הפאזל הושלם: הפורוורד, שזכה באליפות ראשונה ובחר להפוך לשחקן חופשי, ימשיך בעיר המלאכים בחוזה מקסימום עד 2025 וימשיך לשתף פעולה עם לברון ג'יימס לפחות בשלוש השנים הבאות

(גודל טקסט)

יומיים לאחר שאנתוני דייויס וסוכנו ריץ' פול נפגשו עם המנהל המקצועי של לוס אנג'לס לייקרס, רוב פלינקה, היום (חמישי) מדווחים בארה"ב שבקרוב מאוד צפויה ההודעה הרשמית: אנתוני דייויס יחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים וישתכר 190 מיליון דולר. זו בשורה ענקית לאלופה, יממה אחרי שנודע שגם לברון ג'יימס סיכם על הארכת חוזה שתשאיר אותו בעיר המלאכים עד קיץ 2023.

דייויס הגיע רק לפני שנה ללוס אנג'לס לייקרס בטרייד מניו אורלינס ויחד עם לברון ג'יימס הוביל אותה לזכייה ראשונה באליפות אחרי עשור, זו גם הייתה האליפות הראשונה שלו בקריירה, אולם הוא בחר שלא לממש את האופציה להאריך את חוזהו, הפך לשחקן חופשי וכעת כאמור הגיע לסיכום על חוזה מקסימום לחמש השנים הבאות, פרטים שאישר סוכנו. העונה האחרונה בחוזה, 2024/25, אז יהיה דייויס בן 31, ככל הנראה הינה אופציה שמחזיק בה השחקן.

על פי "יאהו", שחשפו את הפגישה של דייויס וסוכנו עם פלינקה וראשי הלייקרס מוקדם יותר השבוע, לדייויס היו גם הצעות משמעותיות מקבוצות אחרות, אך הוא העדיף להמשיך עם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס וכעת הצדדים סיכמו על החוזה החדש והנוצץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי