זאיון מאושר: "אין הגבלת דקות העונה, כולם יתאהבו בכדורסל שלי"

זאיון וויליאמסון | Ashley Landis - Pool/Getty Images

כוכב ניו אורלינס פליקנס, הבחירה מספר 1 בדראפט 2019, סיפר שהוא כשיר לחלוטין לעונה שבפתח ושאין תכנון להגביל את הזמן שלו על הפרקט: "כשאני בריא, אני שחקן אחר"

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לניו אורלינס פליקנס: זאיון וויליאמסון מגיע לעונת 2020/21 כשהוא כשיר לחלוטין ועם אור ירוק לשחק העונה ללא הגבלת דקות. הפליקנס אישרו זאת רשמית הלילה (בין ראשון לשני) וגם זאיון לא הסתיר את שמחתו ועם חיוך גדול על פניו אמר לעיתונאים במקום: "אני והמאמן סטן ואן גאנדי שוחחנו וממה שאני יודע, אין עליי שום הגבלה, כלום".

וויליאמסון בן ה-20 הוא הבחירה הראשונה בדראפט 2019, אלא שעונת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם החלה עם כאבים בברכו הימנית במהלך משחקי ההכנה והוא נאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו עד ינואר 2020 – רק אז הוא עלה לראשונה לפרקט. לצערו, כמובן, כעבור חודשיים התפשט נגיף קורונה והעונה נעצרה. כששיחק בחודשיים הראשונים, הפליקנס שמרו עליו היטב, יש שיגידו יותר מדי, ודאגו הוא לא ישחק מעל 30 דקות במשחק – בממוצע הוא סיים עם 22.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים ב-27.8 דקות.

גם בבועה באורלנדו לא מיהרו הפליקנס לשתף את זאיון וויליאמסון לדקות רבות מדי, לאחר שפספס חלק מההכנה למשחקים. הוא למעשה הגיע למתחם בדיסניוורלד באיחור ועל כן החמיץ את המשחק הראשון ולאחר מכן שותף בממוצע רק ל-20.7 דקות בחמישה משישה משחקים, עד ששוב הושבת והקבוצה סיימה את העונה.

זאיון וויליאמסון | David Dow/NBAE via Getty Images

"אני חושב שהעונה הזו תהיה שונה לגמרי, כי ברור שהיה לי קשה. אחרי שאתה עובר שיקום ואתה סוף-סוף זוכה לעלות לפרקט ולשחק, אתה משחק בהתחלה שלוש דקות, אחר כך ארבע דקות…כל פעם אתה עולה ואז מחליפים אותך", סיפר וויליאמסון, "זה היה קשה וניסיתי לתת את המיטב בסיטואציה הזו ואני חושב שעשיתי את הטוב ביותר, אבל העונה זה כבר יהיה סיפור אחר. אני רוצה להוכיח שאני שחקן כדורסל, לעשות את מה שהחברים מצפים ממני וצריכים ממני ולעשות מה שצריך כדי לנצח. אני רק רוצה להתחרות. וכשאני בריא, אני שחקן אחר לגמרי – כזה שמשחק כדורסל שאני חושב שכולם יתאהבו בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי