לברון: "הדבר הכי טוב בחוזה החדש הוא שאוכל לשחק עם הבן שלי"

לברון ג'יימס ובנו | Joe Robbins/Getty Images

כוכב הלייקרס שחתם עד 2023 לפני השבוע, התייחס להחלטתו לראשונה: "כשאהיה שחקן חופשי הוא יסיים את התיכון". הוא לא מתחייב על תאריך פרישה: "התמזל מזלי לשחק 18 עונות, לעולם לא אקח זאת כמובן מאליו"

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס האריך את חוזהו בלוס אנג'לס לייקרס לפני כשבוע כשחתם עד עונת 2022/23. כמובן ששכרו שודרג ל-85 מיליון דולר בשנתיים, אך כוכב הלייקס, האלוף הטרי, הבהיר את המניע העיקרי להחלטה: הוא יוכל לשחק בעתיד יחד עם בנו הבכור.

"הדבר הטוב ביותר בחידוש החוזה שלי הוא שמתי שהחוזה שלי יסתיים – בני יסיים את התיכון ואז אהיה שחקן חופשי", אמר לברון בשיחת וועידה עם העיתונאים דרך הזום. "נוכל לשחק ביחד". לברון ג'יימס ג'וניור, הידוע גם בשמו רוני, הוא בוגר שנה ב' בבית ספר התיכון סיירה קניון בקליפורניה ומשחק שם בתפקיד הקלע בקבוצת המכללה. נותר לראות כיצד הוא יתפתח ככישרון בשנים הקרובות ואם תהיה פירצה או ייערך שינוי בחולק ואז שחקני התיכונים יוכלו להצטרף ישירות ל-NBA ולהירשם לדראפט כבר בגיל 18, מבלי לעבור במכללות.

זו לא הפעם הראשונה בה לברון מדבר על הרצון לשחק עם בנו. בגמר ה-NBA ב-2018, בו הפסיד במדי קליבלנד, הוא אמר כי זה יכול להיות ההישג הגדול ביותר שלו כמקצוען. "חשבתי שהבן שלי עומד להיות בן 14 (בזמנו) והוא יוכל להגיע ל-NBA מוקדם מהמתוכנן. כמובן שזה העסיק אותי".

בתום החוזה הוא יהיה בן 38. לברון, בכל זאת, מנסה לא להסתכל רחוק מדי. "התמזל מזלי להשתתף ב-18 עונות רצופות ומחנות אימונים, לעולם לא אקח את זה כמובן מאליו", הבהיר מי שזכה ארבע פעמים בתואר ה-MVP. הוא לא מוכן להתחייב עד מתי ישחק כדורסל. הוא רוצה, כמובן, את תואר האליפות החמישי. "כמובן שאנחנו בלייקרס רוצים לשמור על התואר. זו המטרה".

"אני מנסה להיות במצב הגופני הכי טוב שאפשר, כרגע אני קצת תפוס אבל זה ישתפר. נפשית אני תמיד חזק ומתחרה". לברון סיכם: "בעתיד יהיו לי מספר אופציות ואחליט לפי מה שירגיש לי נכון – להיות ליד המשפחה שלי, להיות לצד הבן שלי או להמשיך לשחק את המשחק שאני כה אוהב".

לברון ג'יימס
רוצה לשמור על התואר. לברון חוגג | Mike Ehrmann/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי