הסנטר היקר בכל הזמנים: רודי גובר האריך חוזה ביוטה

רודי גובר | Ashley Landis - Pool/Getty Images

הג'אז העניקו שכר חוזה מקסימום לסנטר הצרפתי, שנבחר פעמיים לשחקן ההגנה של העונה. ירוויח 205 מיליון דולר בחמש השנים הבאות: "זה אומר שהם מאמינים בי", אמר אחרי החתימה

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

לפני מספר ימים רודי גובר הפעיל לחץ על יוטה ג'אז כשדרש מהמועדון שדרוג לחוזה מקסימום, והערב (ראשון) הקבוצה מסולט לייק סיטי הודיעה רשמית כי החליטה להיענות בחיוב לדרישה: הסנטר הצרפתי שזכה פעמיים בתואר שחקן ההגנה של העונה (2018 ו-2019) קיבל הארכת חוזה לחמש שנים, בהן ירוויח 205 מיליון דולר ובכך יהפוך למשתכר הגבוה ב-NBA בעמדה שלו, כשרק יאניס אנטטוקומפו וראסל ווסטברוק מרוויחים יותר ממנו מבין כל שחקני הליגה הטובה בעולם.

"זה אומר שהם מאמינים בי", אמר גובר. "הם מאמינים במה שנבנה כאן בשנים האחרונות, עם המאמן קווין סניידר וכל החבר'ה. בשבילי זו ברכה שלא תיאמן, נותן לנו המון מוטיבציה לדעת שכולנו חולקים את אותו החזון והמטרה עבור המדינה הזו והמועדון הזה".

גובר היה זכאי ל-23 מיליון דולר יותר ממה שקיבל בחוזהו החדש, אך הבהיר כי ויתר על חלק מהכסף כדי להעניק לקבוצה גמישות כלכלית לקראת העתיד. גם דונובן מיטשל, הכוכב הבכיר השני ביוטה, האריך את ההתקשרות שלו עם הג'אז במהלך החודש האחרון, כשזכה לחוזה מקסימום לחמש שנים, כך שה"מורמונים" הבטיחו את הישארות עמודי התווך שלהם לפחות עד סיומה של עונת 2024/25, כאשר שניהם מחזיקים באופציה להתרת החוזה בשנה האחרונה.

גובר, שמצטיין כאמור בהיבט ההגנתי בעיקר, נכלל בחמישיית ההגנה של העונה בארבע השנים האחרונות ומחזיק בממוצע קריירה של 2.2 חסימות למשחק. את העונה האחרונה סיים הצרפתי עם מספרים של 15.1 נקודות, 13.5 ריבאונדים ו-2 חסימות בממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי