וושינגטון מקווה לשוב לאימונים, תשחק בשבת נגד מילווקי?

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הוויזארדס סופרים כבר שבעה נדבקים בקורונה וחמישה משחקים שלהם נדחו, אבל בניסיון לשוב לשגרה ישנה כוונה לחדש את האימונים. ראשי הליגה יצטרכו להחליט אם לקיים כמתוכנן את המפגש נגד הבאקס ואנטטוקומפו

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס אמנם נותרה עם שישה בריאים בלבד מאז נגיף קורונה התפרץ בקבוצה והוביל לדחיית משחקים בזה אחר זה, אבל מחר (רביעי) עושה רושם שהשחקנים שלא נדבקו יתייצבו לאימון ראשון, שמונה ימים מאז המשחק האחרון שערכה הקבוצה בשבוע שעבר.

שבעה משחקני הוויזארדס נדבקו בנגיף בזה אחר זה ולא הותירו לקבוצה מספיק שחקנים כדי להתייצב למשחקים האחרונים, אתמול פורסם על מאובחן נוסף שנמצא, אבל הכוונה היא לחדש את האימונים עם השחקנים שיעמדו לרשות הפרנצ'ייז, בהנחה שלא יהיו מאומתים נוספים בבדיקות שיעברו השחקנים ביממה הקרובה.

כאמור, כבר חמישה משחקים ברציפות נדחו לוושיינגטון וויזארדס, אחרי שאתמול אישרה הליגה שגם המשחק נגד שארלוט לא יתקיים ועדיין לא ברור אם ראשי ה-NBA ידחפו לקיום המפגש בלילה שבין שישי לשבת בין וושינגטון למילווקי באקס, בהנחה שהקבוצה אכן תשוב לאימונים מחר ושלרשותה יעמדו שמונה שחקנים לפחות למפגש שעתיד להתקיים במילווקי.

דני אבדיה ו-וושינגטון וויזארדס העונה במאזן 8:3 ולפני 10 ימים אף ספג הפרנצ'ייז מכה קשה במיוחד, שלא לומר כמעט אנושה, כאשר הסנטר תומאס בראיינט קרע את הרצועה הצולבת. עם זאת, בוויזארדס פועלים לצרף סנטר בשכר של 4.2 מיליון דולר עד תום העונה, לפי ESPN.

שחקני וושינגטון וויזארדס | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי