משחקה של וושינגטון נגד מילווקי ביום שישי נדחה לבקשת המועדון

דני אבדיה, ראסל ווסטברוק | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

ב-NBA הלכו לקראת הקבוצה שסבלה מהתפרצות קורונה כאשר אבדיה כאמור עדיין בבידוד ויחד איתו עוד חמישה שחקנים. ביל אמר עוד קודם: "חוששים לשחק בעוצמה כזו אחרי 11 ימים ללא אימונים רגילים, זה מתכון לפציעות"

(גודל טקסט)

משחקה האחרון של וושינגטון וויזארדס, קבוצתו של דני אבדיה, היה לפני עשרה ימים, אז גברה 107:128 על פיניקס סאנס. משחקה שהיה אמור להיערך הלילה נגד שארלוט הורנטס נדחה, וה-NBA הודיעה כי גם משחקה נגד מילווקי של יאניס אנטטוקומפו בשישי הקרוב לא יתקיים. בקשת המועדון התקבלה למעשה.

הקבוצה אמנם חזרה לאימונים ברביעי בערב אך במתכונת מצומצמת בלבד לאור "מכת הקורונה בקבוצה". לו היה נערך המשחק, דני אבדיה לא היה יכול לשחק בשל בידוד וכך גם איש סמית', מו וואגנר , דאוויס ברטאנס, בראון ומו האצ'ימורה. לו המשחק היה מתקיים גם ראסל ווסטברוק לא היה יכול לשחק שכן טרם החלים מהפציעה.

המאמן סקוט ברוקס התייחס לנושא: "אי אפשר להגיד שהתאמנו, לא הייתי קורא לזה אימון. אמנם היו התקפות של חמישה וקצת קלענו לסל אך בסך הכל השתתפו שמונה שחקנים. אי אפשר לחזור בבת אחת כי תשעה ימים לא התאמנו. מדובר בשחקני על שבימים האלה הושבתו מכל פעילות".

גם לבראדי ביל היה מה לומר ושיתף את תחושותיו עוד לפני שהבקשה לדחייה התקבלה: "אנחנו חוששים, לשחק בעוצמה כזו אחרי 11 ימים ללא אימונים נורמלים – זה סיכון גדול לפציעות, אסור לחזור ככה. נילחם על דחיית המשחק בתקווה שמישל רוברטס, נשיאת ארגון השחקנים – תבין את המצב". עד עתה הספיקו הוויזארדס לרשום 11 משחקי ליגה בלבד. הקבוצה של אבדיה במקום ה-14 והלפני אחרון במערב כשבאמתחתה שלושה ניצחונות מול שמונה הפסדים. שניים מניצחונותיה הגיעו בחמשת המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי