46 נקודות ללברון בניצחון הלייקרס, דטרויט הפתיעה את פילדלפיה

לברון ג'יימס | David Liam Kyle/NBAE via Getty Images

"המלך" קלע את 15 הנקודות האחרונות של האלופה ב-108:115 על קליבלנד וקבע נתון שלא נרשם מאז קובי בראיינט. מוליכת המזרח הפסידה ללא אמביד. הצגה של דונצ'יץ' לא הספיקה לדאלאס מול דנבר, ברוקלין ניצחה את ההיט

(גודל טקסט)

המפגשים בין סקרמנטו קינגס לממפיס גריזליס ובין סן אנטוניו ספרס לניו אורלינס פליקנס נדחו בשל בעיות קורונה, מה שהשאיר אותנו עם תשעה משחקים ב-NBA הלילה (בין שני לשלישי). במוקד, האלופה לוס אנג'לס לייקרס גברה על קליבלנד קבאלירס בזכות מופע יחיד מרשים של לברון ג'יימס, בעוד מוליכת המזרח פילדלפיה 76' נכנעה לקבוצה הגרועה בליגה עד כה, דטרויט פיסטונס. בנוסף, ברוקלין נטס ניצחה שוב את מיאמי היט וטריפל-דאבל מפלצתי נוסף של לוקה דונצ'יץ' לא הספיק לדאלאס מאבריקס נגד דנבר נאגטס, שהמשיכה במומנטום החיובי.

קליבלנד קבאלירס – לוס אנג'לס לייקרס 115:108

ערב לפני מלאת שנה למותו הטרגי של קובי בראיינט, לברון ג'יימס חזר לעיר הולדתו וסיפק את משחק השיא שלו העונה עד כה. הקאבס חזרו מפיגור דו ספרתי וצימקו למינוס שתיים כשנותרו שש דקות לשחק, אלא שמאותו רגע "המלך" היה אחראי לכל 15 הנקודות האחרונות של האלופה, 13 מתוכן קלע בעצמו ואת השתיים הנותרות סידר לאנתוני דייויס באסיסט. 46 נקודות (21 ברבע האחרון), שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים היו לג'יימס, שהפך לשחקן המבוגר ביותר שקולע לפחות 40 במדי הלייקרס מאז ערב הפרישה של קובי בראיינט המנוח, שהמטיר 60 על יוטה ג'אז בהופעה בלתי נשכחת. דייויס הוסיף 17 נקודות עבור הלייקרס, שקיבלו עוד 15 ממונטרז הארל ורשמו ניצחון שלישי רצוף. 25 של אנדרה דראמונד ו-20 של צ'די אוסמן לא הספיקו לקליבלנד.

דאלאס מאבריקס – דנבר נאגטס 117:113

משחק איכותי מאוד קיבלנו הלילה בטקסס. האורחת הובילה בהפרש דו ספרתי, אלא שהמאבס חזרו למשחק בזכות ריצת 3:19 במהלך הרבע השלישי, שבה טים הרדוואי ג'וניור קלע 12 נקודות ולוקה דונצ'יץ' מסר ארבעה אסיסטים. בכלל, מבחינת העילוי הסלובני זה היה לילה אדיר נוסף ברמה האישית: דונצ'יץ' סיפק טריפל-דאבל שכלל 35 נקודות, 16 אסיסטים ו-11 ריבאונדים, אך המילה האחרונה הייתה של דנבר. כשדאלאס הובילה 104:106 כארבע דקות לסיום אחרי סל של לוקה, הנאגטס ענו בריצת 1:10, בהובלתו של מייקל פורטר ג'וניור שקלע שמונה נקודות באותן דקות, בדרך לשיא עונתי אישי של 30 נקודות בסך הכל, כולל 6/10 לשלוש ושמונה ריבאונדים. דנבר איבדה במהלך המשחק את ג'מאל מארי, שהורחק אחרי שהכה את הרדוואי ג'וניור במפשעה. ניקולה יוקיץ' תרם 20 נקודות למנצחת, קריסטאפס פורזינגיס נעצר על 16 בלבד אצל המאבריקס, שקיבלו 19 מהרדוואי.

דונצ'יץ' להט, אך דאלאס הפסידה | Glenn James/NBAE via Getty Images

דטרויט פיסטונס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 104:119

לפני יומיים הקבוצות נפגשו באותו מקום ואז הסיקסרס השיגו את הניצחון בקרב הקצוות, אך הלילה ג'ואל אמביד לא שיחק בגלל כאבים בגבו וזה מה שעשה את ההבדל מבחינת פילי שנעצרה אחרי שלושה משחקים ללא הפסד. דורל רייט הוביל את הקבוצה מעיר המכוניות עם 28 נקודות ותשעה אסיסטים, ג'רמי גרנט הוסיף 25 ו-וויין אלינגטון תרם 20, כולל שש שלשות עבור דטרויט. טוביאס האריס קלע 25 לזכות פילדלפיה, אך בן סימונס היה בגדר נעלם וסיים עם 11 בלבד, לצד ארבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים.

ברוקלין נטס – מיאמי היט 85:98

רבות דובר על הבעיות ההגנתיות של הנטס אחרי הטרייד שהביא לקבוצה את ג'יימס הארדן, אז בערב ההתקפי הכי חלש שלה מתחילת העונה, ברוקלין סיפקה תשובה כשהבטיחה את ניצחון השני שלה על האלופה בתוך שלושה ימים דרך ההגנה. שחקניו של סטיב נאש עצרו את היריבה על 14 נקודות ברבע האחרון וזה עזר להם להכריע את המשחק עם ריצת 2:18 מאוחרת. ג'יימס הארדן הכפיל את מספר הנקודות שלו ברבע הרביעי וסיים עם 20, על אף שלקח 10 זריקות מהשדה בסך הכל. קווין דוראנט קלע כמות זהה והוריד 13 ריבאונדים, קיירי אירווינג תרם 16. אצל מיאמי, ששוב חסרה את ג'ימי באטלר וטיילר הירו, באם אדבאיו בלט עם 26 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, כאשר גוראן דראגיץ' רשם 21 נקודות.

שיקגו בולס – בוסטון סלטיקס 119:103

הירוקים קיבלו בחזרה את ג'ייסון טייטום שהחלים מקורונה וחזר מהיעדרות בת חמישה משחקים, עם 24 נקודות שהתחברו ל-26 שקלע ג'יילן בראון בדרך לניצחון שני רצוף של הסלטיקס, אשר הסתדרו ללא קמבה ווקר שעדיין לא כשיר ב-100% ולכן קיבל מנוחה, לאחר שהקבוצה שיחקה גם לילה לפני כן. 30 נקודות של זאק לאבין לא מנעו הפסד של הבולס, שקיבלו גם 18 נקודות מלאורי מרקאנן ו-16 נקודות, תשעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים מת'דיאוס יאנג.

תוצאות נוספות:
אינדיאנה פייסרס – טורונטו ראפטורס 114:129
אורלנדו מג'יק – שארלוט הורנטס 108:117
גולדן סטייט ווריירס – מינסוטה טימברוולבס 108:130
פורטלנד טרייל בלייזרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 125:122

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי