הוויזארדס הדהימו 146:149 את הנטס, סל ניצחון לווסטברוק

ראסל ווסטברוק | Will Newton/Getty Images

8.1 שניות לסיום ברוקלין הוליכה ביתרון של חמש נקודות, אך שלשות של ביל (37 נק') ו-ווסטברוק (41 נק') בתוספת טעות קשה של האריס סידרו לוושינגטון ניצחון רביעי העונה. אבדיה חזר אחרי כשלושה שבועות וקלע 2 נק'

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומשמחת, אחרי כשלושה שבועות, דני אבדיה חזר הלילה (בין ראשון לשני) לפרקט והיה שותף לניצחונה הרביעי והאדיר של וושינגטון וויזארדס העונה, 146:149 משוגע לגמרי על ברוקלין נטס.

הוויזארדס היא אחת הקבוצות הכי חלשות בליגה וכאמור ניצחה ארבעה משחקים בלבד מתוך 16, אולם דווקא את ברוקלין היא ניצחה בפעם השנייה העונה – והפעם זה לא רק קרה בתום משחק עם סקור יוצא דופן, אלא גם בזכות סל ניצחון של ראסל ווסטברוק כמעט עם הבאזר ובמה שנראה כנגד כל הסיכויים.

8.1 שניות לסיום המשחק, לוח התוצאות בוושינגטון הראה 146:141 לנטס, אלא שבראדלי ביל קלע מחוץ לקשת והוריד את הפער לשתי נקודות בלבד. פחות משתי שניות עברו וג'ו האריס איבד כדור בצורה רשלנית ביותר, גאריסון מתיוס מצא את ווסטברוק והאחרון בשלשה גדולה קבע 146:147 ולנטס עוד נותרו 4.3 שניות.

מבין כל כוכבי הנטס, אמנם נטולת ג'יימס הארדן, אך עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג, טימותי לואוו-קברו ניסה להפוך בשנייה האחרונה, אבל החטיא, ביל עוד הספיק להישלח לקו העונשין כשנותרו 0.7 מאיות ובסופו של דבר וושינגטון השיגה 146:149 נדיר והנחילה לברוקלין הפסד תשיעי.

ראסל ווסטברוק מנצח את ברוקלין | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images
ווסטברוק וביל. ניצחון אדיר לוויזארדס | Will Newton/Getty Images

דני אבדיה כאמור חזר לפרקט אחרי כשלושה שבועות בעקבות התפרצות קורונה בקבוצה, עלה בחמישייה ושותף ל-16 דקות ובהן קלע שתי נקודות ב-25 אחוז מהשדה, קלע זריקה אחת מארבע וגם החטיא שתי שלשות. מי שנתנו את הטון היו כמובן ווסטברוק וביל, שקלעו 41 ו-37 נקודות בהתאמה וסיפקו אולי לראשונה העונה הסבר מדוע הסכימו בוושינגטון להעביר את ג'ון וול תמורת שיתוף פעולה של הצמד הזה.

מנגד, דוראנט קלע 37 נקודות, האריס תרם 30 ואירווינג הוסיף 26, אך ברוקלין בעטה בלי והיא תקווה לקבל בחזרה את הארדן למשחק הבא.

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

תוצאות נוספות: אינדיאנה פייסרס – פילדלפיה 76' 119:110, טורונטו רפטורס – אורלנדו מג'יק 102:115, מינסוטה טימברוולבס – קליבלנד קאבלירס 104:109

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי