ביל: "כיף שדני חזר". אבדיה: "אני מרגיש בבית"

דני אבדיה, רובין לופז
דני אבדיה, רובין לופז | Michael Reaves / Contributor

הישראלי סיפק הופעה מרשימה נוספת מול מיאמי, רשם דאנק ראשון ב-NBA וסייע לוושינגטון להשיג 100:103 בחוץ: "היה כיף, עשינו ניצחון נהדר". הכוכב קלע 32 נקודות והחמיא: "דני נרתם למאמץ ההגנתי"

(גודל טקסט)

דני אבדיה נכנס לקצב. אחרי שסיפק הופעה מרשימה אתמול, הישראלי בלט גם הלילה (בין רביעי לחמישי) וסייע לוושינגטון להשיג 100:103 על מיאמי. אבדיה פתח בחמישייה, קלע 13 נקודות (5 מ-9 מהשדה, 3 מ- 5 מהשלוש), הוריד ארבעה ריב' ורשם דאנק יפהפה ב-33 דקות של כדורסל.

ללא ראסל ווסטברוק שקיבל מנוחה במשחק השני של וושינגטון בתוך יומיים, הקבוצה של אבדיה ספגה רק 35 נקודות במחצית השנייה, רשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ושיפרה את המאזן שלה ל-13:5. את הקלעים של הקבוצהה הוביל בראדלי ביל עם 32 ותשעה אסיסטים.

אחרי שרשם את הדאנק הראשון שלו בליגה הטוב בעולם, אבדיה ערך ראיון סוף משחק ראשון עם צוות השידור ואמר: "זה לא היה קל. עוד צעד שלנו בדרך להיות קבוצה טובה יותר בזכות הגנה קשוחה יותר, משחק אגרסיבי והנעת כדור. היה כיף, עשינו ניצחון נהדר וכולם הראו שיפור ונלחמו".

צפו בראיון

על השמש במיאמי אמר אבדיה: "אמרתי לחברים שלי שאני מרגיש בבית, השתזפתי היום במשך רבע שעה. לא הייתי משווה בין מיאמי לתל אביב, אבל נהניתי פה".במשחק הקודם במיאמי הישראלי רשם שיא קריירה ב-NBA עם 20 נקודות ובלילה שבין שישי לשבת (03:00) תהיה לו הזדמנות נוספת להפציץ באותו אולם.

ביל התייחס בסיום לאבדיה: "אני לא מצפה ממנו ליותר מידי, הוא צריך ללמוד, עונת הרוקי שלו צריכה להיות בנויה מלמידה. אנחנו זורקים אותו למים העמוקים ומקווים שהוא יתרום לנו כמה שיותר, אבל זה טבעי שהוא יעשה גם טעויות. כיף שהוא חזר לפרקט ונרתם למאמץ ההגנתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי