דוראנט נכנס לבידוד ברבע השלישי; בוסטון ניצחה את הקליפרס

קווין דוראנט | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

ביזארי לחלוטין: כוכב ברוקלין נטס התבקש פעמיים במהלך הפסד קבוצתו 127:117 לטורונטו לעזוב את הפרקט וצייץ: "שחררו אותי". טייטום הוביל את הסלטיקס ל-115:119 בלוס אנג'לס, מילווקי ניצחה בקליבלנד

(גודל טקסט)

בנוסף למשחק של וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה במיאמי, נערכו עוד שמונה משחקים הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA ובמוקד ההפסד הביתי של ברוקלין בטורונטו – במהלכו קווין דוראנט התבקש להיכנס לבידוד – וקרב הענקים בין לוס אנג'לס קליפרס לבוסטון סלטיקס הסתיים בניצחון הירוקים.

ברוקלין נטס – טורונטו רפטורס 123:117

אירוע כזה לא רק שלא רואים כל יום, ספק אם ראינו ועוד נראה אי פעם. קווין דוראנט, אחד הסופרסטארים של ברוקלין, נדרש פעמיים תוך כדי המשחק להיכנס לבידוד וזאת מפני שנחשף לחולה מאומת לפני המשחק. הכל התחיל זמן קצר לפני המשחק, אז החלו להתפרסם דיווחים שדוראנט לא יוכל להיכלל בסגל. הנטס בדקו זאת, גילו כי האדם איתו נפגש KD אינו מאומת ועל כן הכוכב ישב על הספסל ועלה לפרקט במהלך הרבע הראשון.

מה שברוקלין ודוראנט לא לקחו בחשבון הוא שתוצאות הבדיקה יכולות להגיע במהלך המשחק – וזה קרה במהלך הרבע השלישי, אז הגיעה תשובה חיובית ו-KD ירד וכבר ולא חזר. יש לציין שהוא ערך 3 בדיקות קורונה ב-24 השעות האחרונות ובכולן הוא נמצא שלילי. ב-19 דקות שלו על הפרקט הוא קלע שמונה נקודות ומחוץ לפרקט הוא מיהר לצייץ "שחררו אותי".

בלעדיו הדברים הלכו נעשו קשים יותר ועל אף חזרה מפיגור של 17 נקודות, הנטס נכנעו לרפטורס. ג'יימס הארדן קלע 17 נקודות וגם מסר 12 אסיסטים, בעוד קיירי אירווינג קלע 15 נקודות, אבל פסקל סיאקם בדאבל-דאבל אדיר של 33 נקודות ו-11 כדורים חוזרים וקייל לאורי שקלע 30 נקודות הובילו יחד את האורחת לניצחון שלישי ברציפות.

דוראנט, בדקות שעוד הספיק להיות על הפרקט | Elsa/Getty Images

לוס אנג'לס קליפרס – בוסטון סלטיקס 119:115

רבע אחרון צמוד ודרמטי סיים משחק מלא עליות וירידות בניצחון ירוק. לוס אנג'לס קליפרס פתחה את הרבע הראשון בסערה וירדה למחצית ביתרון דו ספרתי (51:62), אבל האורחת קלעה 38 נקודות מול 20 בלבד ברבע השלישי וכך המשחק נפתח לחלוטין לקראת דקות הסיום.

ברגעי ההכרעה וכשהיא ללא ג'יילן בראון, בוסטון כלל לא חשבה לעצור. קמבה ווקר קלע 10 נקודות מתוך ה-24 שלו, ג'ייסון טייטום כיוון את הידית ונעצר רק אחרי 34 נקודות (מתוכן חמש שלשות) וארבע חטיפות וזה לא הספיק מול דאבל-דאבל של 28 נקודות ו-11 ריבאונדים שרשם קוואי לאונרד.

קליבלנד קאבלירס – מילווקי באקס 123:105

יאניס אנטטוקומפו רשם דאבל דאבל של 33 נקודות ו-10 כדורים חוזרים כדי להוביל את הבאקס לניצחון חוץ שמשאיר אותם צמוד לפילדלפיה בקרב על צמרת המזרח, אבל מה שעשה את ההבדל הלילה בין שתי הקבוצות בהחלט היה משחק ההגנה – ברבע האחרון האורחת עצרה את קליבלנד על 16 נקודות בלבד, מה שהכריע את המפגש. ג'רו הולידיי הוסיף 17 וכריס מידלטון קלע ב-15 לזכות הבאקס, מנגד קולין סקסטון עם 19 נקודות ואנדרה דראמונד הוסיף 18.

יאניס אנטטוקומפו גובר על דראמונד | Jason Miller/Getty Images

תוצאות נוספות: אוקלהומה – מינסוטה 106:103, שארלוט – יוטה 138:121, אינדיאנה – ניו אורלינס 114:113, פיניקס – דטרויט 92:109, אורלנדו – שיקגו 119:123

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי